-
X-Received: by 2002:a25:3202:: with SMTP id y2mr6381909yby.282.1570711646830; Thu, 10
Oct 2019 05:47:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:3202:: with SMTP id y2mr6381909yby.282.1570711646830; Thu, 10
Oct 2019 05:47:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!nntp.giganews.com!o24no4606683qtl.0!news-out.google.com!x7ni1494qtf
.0!nntp.google.com!o24no4606678qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 10 Oct 2019 05:47:26 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <f...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.153.235.138;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 62.153.235.138
References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
<5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
From: p...@g...com
Injection-Date: Thu, 10 Oct 2019 12:47:27 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663640
[ ukryj nagłówki ]Ze starych czasow pamietam, ze skoda SDI zdecydowanie dluzszy czas do
setki miala niz model benzynowy o tej samej mocy ... ale w TDI sie
wyrownywalo .
ale SDI to byl nieudany eksperyment (bez przepływki, turbo, IC) niby mialo byz nizsze
spalanie a wyszlo jak zwykle choc ciekawe co pokazalby teraz WLTP
kazde wiekowe TDI (od 90 KM wzwyz) skasuje na miescie porownywalna np 1.2 TSI 105 KM
benzynke, minimum dla nowych aut od kompaktu wzwyz (np golf) to 140 KM TSI ponizej
tego ktos kto przesiada sie z TDI/CDTI bedzie odczuwal dyskomfort :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.19 15:50 robot
- 10.10.19 16:06 J.F.
- 10.10.19 17:27 J.F.
- 10.10.19 17:36 J.F.
- 10.10.19 17:48 Shrek
- 10.10.19 17:58 Shrek
- 10.10.19 20:11 Cavallino
- 10.10.19 20:13 Cavallino
- 11.10.19 09:52 robot
- 11.10.19 10:34 J.F.
- 11.10.19 10:48 Cavallino
- 11.10.19 11:03 J.F.
- 11.10.19 11:33 Cavallino
- 11.10.19 11:52 J.F.
- 11.10.19 12:06 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka