eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • X-Received: by 2002:a25:3202:: with SMTP id y2mr6381909yby.282.1570711646830; Thu, 10
    Oct 2019 05:47:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:3202:: with SMTP id y2mr6381909yby.282.1570711646830; Thu, 10
    Oct 2019 05:47:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!o24no4606683qtl.0!news-out.google.com!x7ni1494qtf
    .0!nntp.google.com!o24no4606678qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 10 Oct 2019 05:47:26 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.153.235.138;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 62.153.235.138
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Thu, 10 Oct 2019 12:47:27 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663640
    [ ukryj nagłówki ]

    Ze starych czasow pamietam, ze skoda SDI zdecydowanie dluzszy czas do
    setki miala niz model benzynowy o tej samej mocy ... ale w TDI sie
    wyrownywalo .

    ale SDI to byl nieudany eksperyment (bez przepływki, turbo, IC) niby mialo byz nizsze
    spalanie a wyszlo jak zwykle choc ciekawe co pokazalby teraz WLTP

    kazde wiekowe TDI (od 90 KM wzwyz) skasuje na miescie porownywalna np 1.2 TSI 105 KM
    benzynke, minimum dla nowych aut od kompaktu wzwyz (np golf) to 140 KM TSI ponizej
    tego ktos kto przesiada sie z TDI/CDTI bedzie odczuwal dyskomfort :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: