eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na LPG ?Re: Diesel na LPG ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!j13g2000yqj.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: bartekk <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel na LPG ?
    Date: Mon, 12 Jul 2010 02:29:45 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <6...@j...googlegroups.com>
    References: <i1dgp0$jqb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.238.101.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1278926986 25648 127.0.0.1 (12 Jul 2010 09:29:46 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jul 2010 09:29:46 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j13g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=80.238.101.2;
    posting-account=Lw-LagkAAABomXDUQHIj-HTt2CAqhr5e
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.6)
    Gecko/20100625 Firefox/3.6.6 GTB7.1 ( .NET CLR 3.5.30729)
    GTBA,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296489
    [ ukryj nagłówki ]

    Tutaj masz ciężarówkę przerobioną na CNG:
    http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/78-i
    -2010/213-iveco-daily-np.html

    Jest to silnik 3.0 po zmianie głowicy, głównym paliwem jest sprężony
    gaz ziemny + 15 litrów PB95 jako paliwo zapasowe.
    W przypadku tej zmiany

    Dane silnika:
    veco Daily 50C14G
    silnik: 4-ro cylindrowy, rzędowy, 16-to zaworowy, DOHC, z
    wielopunktowym, sekwencyjnym wtryskiem, układ zapłonowy statyczny z
    jedną cewką na świecę zapłonową, EDC, turbosprężarka i chłodzenie
    powietrza doładowującego "Intercooler"; chodzony cieczą, wentylator
    włączany elektromagnetycznie, 3-drożny katalizator
    100 kW (136 KM) od 2730 do 3500 obr./min., 350 Nm od 1500 do 2730 obr./
    min.

    Drugim rozwiązaniem które można zastosować to dodatek CNG do tlenu
    które jest spalane razem z ON, zamiast robić chiptuning można
    zastosować takie rozwiązanie a samochód dostanie kilka koni dodatkowo.

    Pozdrawiam
    bartekk
    http://www.cng.auto.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: