    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel dla żony do Krakowa
    Date: Wed, 9 May 2018 10:25:37 +0200

    Dnia Wed, 9 May 2018 00:44:18 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Ale mi właśnie o te koszty chodzi.
    > Czytając różne rzeczy cały zapamietałem że diesel mniej pali.
    > Ale jak się zepsuje to "ooo panie ile to będzie kosztować"
    > Żadne z tych aut nie jest nowe wiec na pewno się zepsuje.
    > Podbno diesle lepiej się sprawdzają na długich trasach
    > wiec jeśli takich diesel przez godzine dziennie robi w Krakowie
    > 30 km to ja mam jeszcze większą pewność że coś się w nim zepsuje.
    > I to po to żeby litr paliwa zaoszczędzić?

    " - To stara tradycja jest... "
    Tradycja od czasów gdy "ropa" bała duuużo tańsza od benzyny.
    Tradycyjnie "ropnioki" były kurewsko drogie i ten kto miał to był ktoś.
    Tradycyjnie "ropnioki" proste były jak budowa cepa nie psuły się.
    Tradycja do czasów "Golfa Czi" gdy można było jeździć na
    fryturze z MD po przepuszczeniu przez filtr.
    Tradycyjnie te auta z przebiegiem 170-190 ;) tys można nabyć od Niemca w
    turbanie.

    A jeśli chodzi o pojazd dla żony... do Krakowa
    To kupić Skode w TDI-ku i ... zagazować.
    Taniej już sie nie da.