  • 41. Data: 2014-01-11 11:00:40
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maseł m...@p...onet.pl ...

    > Metoda pomiaru do du.. (od odbicia pistoletu, do kontrolki rezerwy).
    > Tankuszesz do pelna. Spisujesz licznik. Przy kolejnym tankowaniu
    > ponownie i tak w kolko Macieju. Po okolo 30 tankowaniach masz juz
    > usrednione spalanie :-)

    Ale przecież on tak własnie robi...
    Chyba ze czegoś nie zrozumiałem...

  • 42. Data: 2014-01-11 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przeliczałeś z wzorów które Ci podawałem, czy tak Ci się wydaje?

    Tak wyczytałem na wszelkich możliwych stronach zajmujacych sie gazem LPG +
    tak mi podawali gazownicy z ktorymi ostatnio miałem stycznośc.

    Ale być może coś mnie ominęło bo nie wiem o jakich wzorach mówisz :)

  • 43. Data: 2014-01-11 12:03:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > tak mi podawali gazownicy z ktorymi ostatnio miałem stycznośc.
    >
    > Ale być może coś mnie ominęło bo nie wiem o jakich wzorach mówisz :)

    Jasne i pewnie liczysz, że jeszcze raz wrzucę linki?
    Chodzi o wątek w którym pytałeś o gaz.

  • 44. Data: 2014-01-11 12:48:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-11 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Maseł m...@p...onet.pl ...

    > Ale przecież on tak własnie robi...
    > Chyba ze czegoś nie zrozumiałem...

    Do pełna - to znaczy nie do odbicia pistoletu. ON pieni się i powoduje
    zbyt wczesne odbicie pistoletu. Powoli można dolać jeszcze sporo.

    Do pełna - to znaczy "pod korek" - do widoczności paliwa w rurze. Ale
    też trzeba uważać, czy otwór odpowietrzający nie jest za nisko - we
    współczesnych samochodach można się spodziewać różnych dziwnych
    "wynalazków".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2014-01-11 12:53:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-11 11:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ale przecież on tak własnie robi...
    > Chyba ze czegoś nie zrozumiałem...

    Matematyki, jemy raka średnia wyszła po dwu tankowaniach
    a nie po 30.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2014-01-11 14:35:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Matematyki,

    możliwe.

    > jemy raka

    heee?
    smacznego...?

    > średnia wyszła po dwu tankowaniach
    > a nie po 30.

    No i? Od początku pisałem, ze próbka troche mała...

  • 47. Data: 2014-01-11 14:35:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jasne i pewnie liczysz, że jeszcze raz wrzucę linki?
    > Chodzi o wątek w którym pytałeś o gaz.

    Spoko, poszukam.
    Dzięki.

  • 48. Data: 2014-01-11 20:43:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.01.2014 21:05, Trybun pisze:
    > A co to jest ten "motostat"?

    motostat.pl (jest apka na androida)

    > No, ogólnie uważa się że wolniejsze obroty, szybsze przełączanie biegów
    > itd.= mniejsze spalanie..

    Mniejsze obroty to dłuższy czas przyspieszania z obciążonym w pełni
    silnikiem także. Trzeba znaleźć słoty środek.

    --
    anacron
    aba/

  • 49. Data: 2014-01-11 20:45:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-11 14:35, Użytkownik Budzik napisał:

    > możliwe.

    > heee?
    > smacznego...?

    "jemu taka"

    > No i? Od początku pisałem, ze próbka troche mała...

    Poważnie ?
    Ja odpisałem na tekst "on tak właśnie robi" po stwierdzeniu
    że powinien zatankować 30 razy. Dla przypomnienia zatankował
    dwa razy a nie trzydzieści.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2014-01-11 20:48:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.01.2014 21:39, Budzik pisze:
    > Nieprawda.
    > 10-15%

    Ahh ten marketing gazowników. Jeździłem z adaptacją, silnik dostawał
    tyle ile musiał w każdym momencie. Średnie spalanie (z kilkudziesięciu
    tysięcy kilometrów ) dla: PB 7,64, LPG = 9,33. A więc 22% więcej LPG niż
    Pb w tym konkretnym wypadku KIA Cee'd 1,4 CVVT 109 KM z tym samym
    kierowcą i po tych samych drogach.

    --
    anacron
    aba/