  • Data: 2014-01-11 23:00:46
    Temat: Re: Diesel, co mogło nawalić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Ahh ten marketing gazowników. Jeździłem z adaptacją, silnik dostawał
    > tyle ile musiał w każdym momencie. Średnie spalanie (z kilkudziesięciu
    > tysięcy kilometrów ) dla: PB 7,64, LPG = 9,33. A więc 22% więcej LPG niż
    > Pb w tym konkretnym wypadku KIA Cee'd 1,4 CVVT 109 KM z tym samym
    > kierowcą i po tych samych drogach.

    Ciezko bedzie mi sprawdzic, bo kupiłem i od razu zagazowałem.
    Ostatnio jechałem na narty naszymi polskimi drogami, 4 osoby + cały sprzet
    narciarski - spalanie wychodziło mi 8,4 l LPG.
    Czyli PB musiałoby wyjśc 7l.
    W multipli? No moze...

    Ale w samych gorach... masakra... ten silnik jest zdecydowanie słaby do
    jazdy w górach :)