-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!news.mixmin.net!border2.nntp.ams1.gigan
ews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
t-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Lort <b...@g...w.ua>
Subject: Re: Diesel
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <e...@g...com>
<5df0a1c6$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<qsqc78$o6h$1$Cav@news.chmurka.net>
<5df0cde3$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<qsqjt7$ra4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5df1aed4$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<qstp74$5ri$2$Cav@news.chmurka.net>
<5df28ea0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<5e085386$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5e086b18$1$556$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0893f5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 6 Jan 2020 00:50:36 +0100
Message-ID: <1...@l...hihi>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.70.211
X-Trace: 1578268231 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 79.191.70.211:54579
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669594
[ ukryj nagłówki ]Kto: Shrek Gdzie: pl.misc.samochody
Kiedy: 29.12.2019, 12:54:29
> W dniu 29.12.2019 o 10:00, ąćęłńóśźż pisze:
>> W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś powyżej 80-100 KM,
> Dlaczego nasrane?
Żeby prowadzić dyskusję w usenecie z kimś, kto ma głęboko w dupie
elementarne zasady prowadzenia dyskusji w usenecie? Nie czuję się na
siłach odpowiedzieć :P
> Akurat w używkach Volvo dopłata za 210 koni to raptem
> ze dwa tysie w porównaniu do 140KM i komfort posiadania
> najpopularnijszej wersji, co przekłada się na niższe koszty serwisu.
Plus pewien, nazwijmy to, komfort jazdy. Przejawiający się chociażby
tym, że bez większego kłopotu (i ryzyka, że kogoś wkurzymy) można wbić
się z podporządkowanej, rozbiegówki nie okazują się za krótkie itd, itp,
etc.
> Nie mówię, że to do czegoś super przydatne,
Prócz powyższego -- chyba mało jeździsz po krajówkach, co? Ostatnio
coraz częstszym zjawiskiem jest dostojnie jadący Ojciec Prowadzący,
powiedzmy że w porywach 70/90, a za nim co najmniej kilka samochodów
siedzących mu prawie na zderzaku i bez zamiaru wyprzedzania. Uwierz,
że nawet mając 200+ KM czasem musisz długo czekać na przeskoczenie tego,
o ile nie masz w zwyczaju pchać się w ciemno, albo na trzeciego. Ja nie
mam.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.20 08:39 Shrek
- 06.01.20 16:58 Bolko
- 08.01.20 23:33 Eneuel Leszek Ciszewski
- 09.01.20 06:33 Shrek
- 20.01.20 00:14 Eneuel Leszek Ciszewski
- 20.01.20 00:17 Eneuel Leszek Ciszewski
- 20.01.20 00:23 Eneuel Leszek Ciszewski
- 20.01.20 03:29 JDX
- 20.01.20 18:14 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=