  • Data: 2019-12-29 12:54:29
    Temat: Re: Diesel
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2019 o 10:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś powyżej 80-100 KM,

    Dlaczego nasrane? Akurat w używkach Volvo dopłata za 210 koni to raptem
    ze dwa tysie w porównaniu do 140KM i komfort posiadania
    najpopularnijszej wersji, co przekłada się na niższe koszty serwisu.

    Nie mówię, że to do czegoś super przydatne, ale skoro niewiele droższe a
    auto traktuję trochę jak zabawkę, bo do pracy mam szybciej KM albo w
    lato motorkiem dla przyjemności to czemu nie? Już prędzej bym
    stwierdził, że w ogóle posiadanie auta to fanaberia, ale żona się ze mną
    nie zgadza;)

    PS. To że masz mocne auto nie oznacza od razu że musisz zapierdalać - ja
    po prostu lubię przyspieszenia i ruszam bardzo dynamicznie, ale jadę już
    normalnie po warszawsku +20. A często i zgodnie z ograniczeniami - wtedy
    żona pyta czemu tak wolno;). Tak sam ma z motocyklem - dość mocny jak na
    chopperka, ale bez przedniej szyby - po pierwsze kupiłeś choppera to
    teraz gryź muchy, po drugie to samo co z autem - lubię przyspieszenia a
    nie samo zapierdalanie, więc brak szyby to świadomy wybór, żeby tak
    powyżej 90 to nie jeździć bo wieje. Z praktyki powiem ci, że im bardziej
    komfortowe auto, tym wolniej jadę po mieście (autostrady to inna
    sprawa). Najfajniej się zapieprza jakimiś "analogowymi" szrotami co ma
    niestety swoje odzwierciedlenie wśród młodzieży w betach:( W mercedesie
    E klasie to czy jedziesz 50 czy 90 to to samo uczucie. Jedni wtedy
    zapieprzają 90, ja raczej jadę 50 i wkurwiam taksówkarzy:)

    --
    Shrek