-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newsh
osting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!a
tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Maciek <m...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Dialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OT
Date: Wed, 17 Mar 2010 20:35:49 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 38
Message-ID: <hnrb3j$1r6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hnp58q$abc$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: pc219.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268854708 1894 213.77.239.219 (17 Mar 2010
19:38:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2010 19:38:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <hnp58q$abc$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:584614
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Irek N. napisał:
> Słuchajcie muszę się wyspowiadać, gdyż aż mi ciśnienie uszami uchodzi ;)
> * kombinuję czy jest możliwość poproszenia o tą rejestrację, ćwiczył
> ktoś temat?
Na 100% nie otrzymasz nagrania. Jeżeli nie oferują takiej usługi, jak
sprzedawanie nagrań, to tego nigdy nie otrzymasz :-). Jako klient możesz
poruszać się po cennikach i regulaminach. Innych usług nie otrzymasz.
Możesz napisać skargę, wniosek o doszkolenie pracowników, czy cokolwiek
innego - trafi w dokładnie to samo miejsce, czyli do śmietnika a
otrzymasz standardową odpowiedź numer xx, że dziękują za uwagę, dołożą
wszelkich starań itp. Akurat z Dialogu nie znam zapowiedzi ale zwykle
jest to sformułowane tak, że nagranie jest do "poprawy jakości obsługi".
Coś takiego słyszysz przed rozmową, czyli to firma nagrywa dla siebie a
nie dla Ciebie. Poza tym nagrane mogą być tylko losowe rozmowy a nie
każda. Pamiętaj, że samo nagranie dźwięku jest mało miarodajne.
Konsultant równocześnie coś robi w swom komputerze, np. wprowadza
informację o Twoim problemie. To jest już spory plik do przechowania.
Ktoś to jeszcze musi ocenić a jazda po każdej rozmowie spowodowałaby
konieczność zatrudnienia do oceny dokładnie takiej samej ilości
sprawdzaczy, co konsultantów.
Na serio mogę Ci zaproponować żądanie od konsultanta podania numeru
zgłoszenia, jakie wprowadził do systemu. Tak za każdym razem. Zawsze
zgłaszaj problemy a nie czekaj może się same rozwiążą. Jeżeli będą się
często powtarzały, to piszesz skargę na złe działanie usługi, podając na
dowód numery zgłoszeń i daty. Objawy i co dało działanie konsultanta. W
piśmie nie pluj na pracowników, na zimno opisuj sytuację. Zażądaj czegoś
konkretnego, np. masz promocję, jesteś uwiązany lojalką, to zażądaj
bezkarnego obniżenia, skoro urządzenia nie wydalają. Wolisz mniejszą ale
stabilną prędkość. Coś takiego spowoduje podjęcie działań utrzymaniowych
i MOŻE coś pomoże. Pamiętaj, że reset u Ciebie jest też powiązany z
renegocjacją połączenia z urządzeniem zainstalowanym na centrali, więc
oprócz felernego kabla możesz mieć pecha i jesteś podłączony do
wadliwego modułu, portu, czy jak to się tam nazywa.
Powodzenia
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.10 21:25 Jerry1111
- 17.03.10 21:26 Jerry1111
- 18.03.10 07:41 J.F.
- 18.03.10 07:43 J.F.
- 18.03.10 09:38 Irek N.
- 18.03.10 09:49 Irek N.
- 18.03.10 09:50 Irek N.
- 18.03.10 10:00 Irek N.
- 18.03.10 10:02 Irek N.
- 18.03.10 12:15 m
- 18.03.10 20:30 Maciek
- 18.03.10 20:44 Maciek
- 18.03.10 20:47 Maciek
- 18.03.10 21:21 Jerry1111
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
- Smart gniazdko straciło zasięg wifi?
- nurtuje mnie
- dziwna sprawa...
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa