  • Data: 2010-03-18 10:00:31
    Temat: Re: Dialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OT
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Na 100% nie otrzymasz nagrania.

    Też tak sądzę, nawet nie próbowałem jeszcze.
    Zresztą teraz patrzę na to inaczej, przerażenie niekompetencją C-C
    przerodziło się w podwaliny anegdoty ;)

    > Jeżeli będą się często powtarzały, to piszesz skargę na złe działanie usługi,
    podając na
    > dowód numery zgłoszeń i daty. Objawy i co dało działanie konsultanta.

    Sprawdziło się w internetowym dostępnie do konta bankowego, 2 lata
    przepychanki i w końcu poprawili jakość. Drugi raz już by mi się nie
    chciało, zmienił bym bank.

    > Pamiętaj, że reset u Ciebie jest też powiązany z
    > renegocjacją połączenia z urządzeniem zainstalowanym na centrali, więc
    > oprócz felernego kabla możesz mieć pecha i jesteś podłączony do
    > wadliwego modułu, portu, czy jak to się tam nazywa.

    Gość testujący linię trochę opowiedział jak to jest po drugiej stronie.
    Generalnie czekamy na kolejny pad, jeśli nastąpi to mnie poprzełączają
    (bez wchodzenia w szczegóły). Widać było że chce pomóc, kłopot w tym, że
    w zapisach (logach?) była odnotowana utrata połączenia, ale nie było
    powodu tej utraty.

    Miłego, Maćku.
    Irek.N.