  • Data: 2010-03-17 19:35:49
    Temat: Re: Dialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OT
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Irek N. napisał:

    > Słuchajcie muszę się wyspowiadać, gdyż aż mi ciśnienie uszami uchodzi ;)

    > * kombinuję czy jest możliwość poproszenia o tą rejestrację, ćwiczył
    > ktoś temat?

    Na 100% nie otrzymasz nagrania. Jeżeli nie oferują takiej usługi, jak
    sprzedawanie nagrań, to tego nigdy nie otrzymasz :-). Jako klient możesz
    poruszać się po cennikach i regulaminach. Innych usług nie otrzymasz.
    Możesz napisać skargę, wniosek o doszkolenie pracowników, czy cokolwiek
    innego - trafi w dokładnie to samo miejsce, czyli do śmietnika a
    otrzymasz standardową odpowiedź numer xx, że dziękują za uwagę, dołożą
    wszelkich starań itp. Akurat z Dialogu nie znam zapowiedzi ale zwykle
    jest to sformułowane tak, że nagranie jest do "poprawy jakości obsługi".
    Coś takiego słyszysz przed rozmową, czyli to firma nagrywa dla siebie a
    nie dla Ciebie. Poza tym nagrane mogą być tylko losowe rozmowy a nie
    każda. Pamiętaj, że samo nagranie dźwięku jest mało miarodajne.
    Konsultant równocześnie coś robi w swom komputerze, np. wprowadza
    informację o Twoim problemie. To jest już spory plik do przechowania.
    Ktoś to jeszcze musi ocenić a jazda po każdej rozmowie spowodowałaby
    konieczność zatrudnienia do oceny dokładnie takiej samej ilości
    sprawdzaczy, co konsultantów.
    Na serio mogę Ci zaproponować żądanie od konsultanta podania numeru
    zgłoszenia, jakie wprowadził do systemu. Tak za każdym razem. Zawsze
    zgłaszaj problemy a nie czekaj może się same rozwiążą. Jeżeli będą się
    często powtarzały, to piszesz skargę na złe działanie usługi, podając na
    dowód numery zgłoszeń i daty. Objawy i co dało działanie konsultanta. W
    piśmie nie pluj na pracowników, na zimno opisuj sytuację. Zażądaj czegoś
    konkretnego, np. masz promocję, jesteś uwiązany lojalką, to zażądaj
    bezkarnego obniżenia, skoro urządzenia nie wydalają. Wolisz mniejszą ale
    stabilną prędkość. Coś takiego spowoduje podjęcie działań utrzymaniowych
    i MOŻE coś pomoże. Pamiętaj, że reset u Ciebie jest też powiązany z
    renegocjacją połączenia z urządzeniem zainstalowanym na centrali, więc
    oprócz felernego kabla możesz mieć pecha i jesteś podłączony do
    wadliwego modułu, portu, czy jak to się tam nazywa.
    Powodzenia
    Maciek