  • Data: 2010-03-17 13:38:18
    Temat: Re: Dialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OT
    Od: gary <g...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-17 11:56, Konop pisze:

    > Dziwne... u mnie pad DSLa w TPSA zdarza się 1, maksymalnie 2 razy na
    > rok... A Autor wątku pisał, że miał modem od 30dni i się sypał (czyli
    > kilka razy w miesiącu!)... Takie awarie nie są normalne...

    Spoko. mam do domu pociągnięty kabek 2 parowy od tepsy.
    średnio raz na półtora roku pada linia razem z neostradą.
    Przybywa monter i przełącza mnie na druga parę twierdząc że "miał pan
    szczęście że była druga para, bo trzeba by kopać przez podwórko.
    Sytuacja już powtórzyła się kilka razy. Za każdym razem zmieniają tylko
    parę (i działa co najdziwniejsze :)