  • 1. Data: 2012-03-27 09:31:45
    Temat: Detektyw fotograf
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    W Wysokich obcasach wywiad z dziewczyną detektywem.

    http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,98083,1
    1406840,Detektywka.html

    Na okładce zdjęcie pani ze sprzętem. No i czego dziewczyna używa do
    fotografowania niewiernych małżonków? No właśnie...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2012-03-27 12:52:54
    Temat: Re: Detektyw fotograf
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jan Rudziński napisa?(a):

    > Na okładce zdjęcie pani ze sprzętem. No i czego dziewczyna używa do
    > fotografowania niewiernych małżonków? No właśnie...

    Najwyrazniej CSI nie oglada wiec nie wie czym fotografuja
    profesjonalisci ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2012-03-27 15:21:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2012 09:31, Jan Rudziński pisze:
> [...]
    >
    > Na okładce zdjęcie pani ze sprzętem. No i czego dziewczyna używa do
    > fotografowania niewiernych małżonków? No właśnie...

    W sumie do detektywistycznej roboty dobry byłby IMHO niewielki aparacik
    z potężnym zoomem, dość czuły i najlepiej ze stabilizacją.

    Szumy czy dystorsje nie mają do pewnej wielkości żadnego znaczenia w
    takim zastosowaniu, a możliwość grania głębią ostrości w ogóle się nie
    liczy - im większa tym lepiej.

    Np. takie coś jak Canon PowerShot SX40 (przynajmniej sądząc po
    parametrach, bo osobiście nie testowałem ;) )

  • 4. Data: 2012-03-27 15:27:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > W sumie do detektywistycznej roboty dobry byłby IMHO niewielki aparacik
    > z potężnym zoomem, dość czuły i najlepiej ze stabilizacją.

    No i szybkostrzelność ;-)

  • 5. Data: 2012-03-28 09:50:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    quent napisa?(a):

    > No i szybkostrzelność ;-)

    I duży magazynek... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2012-04-02 17:30:48
    Od: frutis <f...@s...pl>

    No i czego dziewczyna używa do
    > fotografowania niewiernych małżonków? No właśnie...
    bo to DETEKTYWka jest, a nie detektyw

    f.

  • 7. Data: 2012-04-02 22:25:15
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-03-27 07:31:45 +0000, Jan Rudziński <j...@g...pl> said:

    > Na okładce zdjęcie pani ze sprzętem. No i czego dziewczyna używa do
    > fotografowania niewiernych małżonków? No właśnie...

    Nie wiem gdzie oni go wykopali, ale wygląda na coś w stylu 6xx 7xx 8xx
    Oczywiście nie "D"
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam