  • 1. Data: 2011-11-27 15:19:49
    Temat: Derbi
    Od: DerbiSenda2009 <sebapu12@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam , ja mam takie pytanie .
    Mam derbi sende 2009r. Sm
    Gdy ruszam musze mu bardzo wysokie obroty dać one tak mają?
    Czy porostu musze ćwiczyć .
    Jest to moje pierwsze moto więc może nie jestem jeszcze dobry .

  • 2. Data: 2011-11-28 00:04:31
    Temat: Re: Derbi
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

    Jest to moje pierwsze moto więc może nie jestem jeszcze dobry .

    ty to musisz być ten "zły"! jak od razu chcesz byc dobry to sprzedaj
    pierwsze moto i kup drugie.
    jak ja miałem pierwsze moto to tez nie byłem dobry tylko bardzo zły, taki
    zły że aż strach o tym wspominać!

  • 3. Data: 2011-11-28 10:03:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-27 16:19, DerbiSenda2009 pisze:
    > Witam , ja mam takie pytanie .
    > Mam derbi sende 2009r. Sm Gdy ruszam musze mu bardzo wysokie obroty dać
    > one tak mają?

    A to chyba zalezy jak chcesz ruszyć ale Senda to pierdzik więc żeby mieć
    jakąkolwiek dynamikę na starcie to trzeba dać po obrotach.

    > Czy porostu musze ćwiczyć . Jest to moje pierwsze moto
    > więc może nie jestem jeszcze dobry .

    Na pewno nie jesteś jeszcze dobry, ale uświadomienie sobie tego to
    bardzo dobry znak na przyszłość. Zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj