  • 181. Data: 2010-03-01 23:00:33
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 14:29:31 +0100, Karolek napisał(a):

    > LOL
    > Ty tak na powaznie?

    No przecież wiadomo, że ASO zawsze dobrze robi.
    Znajomemu chcieli w silniku V6 wymieniać uszczelke pod głowicą, bo przecież
    leje.
    Tylko to nie uszczelka, a wąż przy króćcu strzelił. Ale co tam, klient
    zapłaci.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 182. Data: 2010-03-02 05:14:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Mhm. A czujnik bez zasilanai da +5V, tak?

    Buhaha, no Karolku co powiesz teraz?

  • 183. Data: 2010-03-02 05:18:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]
    > leje.
    > Tylko to nie uszczelka, a wąż przy króćcu strzelił. Ale co tam, klient

    Znajomemu sholowali auto do ASO bo zgasł i nie chciał odpalić (mimo
    tego, że wskazówka wskazywała, że jeszcze jest paliwo) i chcieli
    wymieniać pompę za 4500 zł, bo się według nich zatarła, a ja mu tylko
    zatankowałem samochód i jeździ do dziś z ta "zatartą pompą".

  • 184. Data: 2010-03-02 06:44:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Mhm. A czujnik bez zasilanai da +5V, tak?

    Czujnik bez zasilania nie da zadnego napiecia na wyjsciu.
    Stan "0" nie oznacza napiecia 0V.
    Powinienes to wiedziec.

    --
    Karolek

  • 185. Data: 2010-03-02 06:44:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Filip KK pisze:

    > Buhaha, no Karolku co powiesz teraz?

    To samo co wczesniej.
    Jestes debilem, ktory nie ma zielonego pojecia o tematyce tu poruszanej.

    --
    Karolek

  • 186. Data: 2010-03-02 06:52:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Prawda. o ile tym człowiekiem (co wątpliwe) byłbyś Ty,

    Jak na razie poza pustym pisaniem, ze Ty bys rozpoznal usterke nie
    napisales nic konkretnego jak bys to zrobil.
    Wiec albo napisz cos z czym mozna dyskutowac, albo juz skoncz
    bezproduktywna gadke, bo stajesz sie drugim grupowym filipkiem ze slaba
    masa.

    > Tobie pewnie wystarczy, zresztą inaczej niż ejest-nie ma dla Ciebie to zbyt
    > skomplikowane.

    Zbyt skomplikowane to chyba jest to zdanie, ktore stworzyles.

    > No ba, to jasne jak słońce i od tego [przecież się zaczęła dyskusja - ASO
    > więcej zarobi kiedy naciągnie klienta na kilka elementów, niż jeśli
    > zdiagnozuje i usunie usterkę.

    Diagnoza jest drozsza niz te elementy.

    > Poza ASO.

    Poza pseudo diagnostami, ktorzy i tak by polegli.

    > No właśnie - naciągnęli na wymiane łozyska i czujnika. Zamiast
    > zdiagnozować.

    Diagnoza w tym przypadku jest nie oplacalna.

    --
    Karolek

  • 187. Data: 2010-03-02 06:52:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

> [...]
    > leje.
    > Tylko to nie uszczelka, a wąż przy króćcu strzelił. Ale co tam, klient

    Tylko co ma piernik do wiatraka.

    --
    Karolek

  • 188. Data: 2010-03-03 00:37:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 06:44:49 +0100, Karolek napisał(a):

    > To samo co wczesniej.
    > Jestes debilem, ktory nie ma zielonego pojecia o tematyce tu poruszanej.

    Karolku, to się nazywa projekcja.

  • 189. Data: 2010-03-03 00:38:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 06:44:03 +0100, Karolek napisał(a):

    > Czujnik bez zasilania nie da zadnego napiecia na wyjsciu.
    > Stan "0" nie oznacza napiecia 0V.

    Oczywiście, że nie, oznacza przedział napięć od zera do jakiegoś progowego,
    zależnego od technologii.

  • 190. Data: 2010-03-03 00:39:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 06:52:02 +0100, Karolek napisał(a):

    > Jak na razie poza pustym pisaniem, ze Ty bys rozpoznal usterke nie
    > napisales nic konkretnego jak bys to zrobil.

    [ciach]
    Wybacz, ale nie bedę sie męczył i odpisywał komuś, kto ni eumie czytać.