  • 131. Data: 2010-02-27 13:16:06
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Feb 2010 10:31:50 +0100, P_ablo wrote:

    >Nawet gdyby kosztowal 15 tys, to ASO musi go miec. Za 2 tys moze sobie
    >pozwolic na to kazdy "Pan zdzisiu"...

    ASO ma to co producent nakazuje zeby mialo.
    Byc moze takiego testera nie ma, bo nie musi - po podlaczeniu
    "komputera" odczyta sie dokladnie co sterownik wie o czujniku.

    Przewidziana procedura naprawy tez moze byc prosta:
    1. wymienic czujnik, a razem z czujnikiem elementy wspolpracujace

    2. Jesli blad nadal wystepuje - wymienic sterownik :-)

    J.

  • 132. Data: 2010-02-27 20:32:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Filip KK pisze:

    > W mechanice i ortografii jesteś orłem!

    Już się nie wypowiadaj w sprawach językowych, mistrzu taranowany przez
    lewopaśne przednionapędówki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 133. Data: 2010-02-27 21:01:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Już się nie wypowiadaj w sprawach językowych, mistrzu taranowany przez
    > lewopaśne przednionapędówki.

    Ja nikomu pierwszy nie zwracam uwagi Mydlinko.

  • 134. Data: 2010-02-27 21:02:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-27 06:52, Karolek pisze:

    > Jedz do filipkaka, on Ci wsadzi swojego malego fiutka we wtyczke i juz
    > bedzie wszystko wiedzial.

    > Dla twojego malego fiutka zapewne zaden, jeszcze luz zostanie.

    Widzę, że masz jakieś kompleksy? :) Współczuję.. :)

  • 135. Data: 2010-02-27 21:35:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Filip KK pisze:

    > Ja nikomu pierwszy nie zwracam uwagi Mydlinko.

    Za to pierwszy udowadniasz, że jesteś chujem. A miejsce chujów jest w kf-ie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 136. Data: 2010-02-28 00:23:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 22:55:50 +0100, DoQ napisał(a):

    > 100 Ohm.

    No to czujnik jest w porządku, czyli impulsator poszedł.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 137. Data: 2010-02-28 00:23:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 00:20:57 +0100, Karolek napisał(a):

    > No i slyszysz, a raczej widzisz sygnal ciagly, poziom powiedzmy 0,75V.
    > Co bys dalej zrobil?

    Zależnie od konstrukcji. Jednak w takim przypadku na 90% uwalony jest
    element który daje zmienne pole magnetyczne.

  • 138. Data: 2010-02-28 00:24:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 23:30:53 +0100, Karolek napisał(a):

    > Tak jeszcze tylko dodam, ze ten omomierz jest zbedny bo po odczycie z
    > oscyloskopu zobaczysz rowniez czy przewody sa ok.

    Nie zobaczysz.

  • 139. Data: 2010-02-28 00:26:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 06:52:19 +0100, Karolek napisał(a):

    > Dla twojego malego fiutka zapewne zaden, jeszcze luz zostanie.

    Mylisz się, nie jestes moim małym fiutkiem. Natomiast zbudowanie obwodu
    testowego, który da czujnikowi takie warunki, jakie on ma podczas pracy nie
    jest awykonalne.

  • 140. Data: 2010-02-28 09:39:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Zależnie od konstrukcji. Jednak w takim przypadku na 90% uwalony jest
    > element który daje zmienne pole magnetyczne.

    Ale klienta nie interesuje naprwa na 90%.
    Bo wedlug Twojej diagnozy, wymienia lozysko, a potem sie okaze, ze
    trafili na te 10% i winny byl czujnik.
    Taka diagnoza na 90% to o kant dupy, bo tyle to ja tez potrafie
    wywnioskowac, a mi chodzi o to by miec pewnosc, ktory element mam wymienic.

    --
    Karolek