eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABSRe: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 05 Mar 2010 18:47:54 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <hmrg5a$dh9$3@news.task.gda.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hmdv00$bjr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmg0s1$a8u$1@news2.ipartners.pl>
    <hml68i$2l3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmmdp6$g4e$2@news.task.gda.pl>
    <hmmilm$c3d$1@inews.gazeta.pl> <hmmon2$lgn$1@news.task.gda.pl>
    <hmnmu9$ete$1@inews.gazeta.pl> <hmrct6$dh9$1@news.task.gda.pl>
    <hmrfu3$l3b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1267811306 13865 87.206.96.146 (5 Mar 2010 17:48:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Mar 2010 17:48:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100216
    Thunderbird/3.0.2
    In-Reply-To: <hmrfu3$l3b$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261182
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-03-05 18:44, Artur Maśląg pisze:
    > Filip KK pisze:
    > (...)
    >> Wątpię.
    >
    > To Twój problem.
    >
    Ja problemu nie mam żadnego.


    >> Ja jestem po szkoleniu, które zostało zorganizowane na wewnętrzne
    >> potrzeby sprzedawców samochodów u dilera, więc wiem (muszę wiedzieć)
    >> co wchodzi w skład wymiany poszczególnych podzespołów, a co nie.
    >
    > Ojoj - to sprzedawcy teraz zajmują się również serwisem? No cóż, to by
    > wyjaśniało, czemu sprzedawcy są tacy mało fachowi, a serwis nieskuteczny
    > i niedouczony.
    >
    Sprzedawca ma jedno zadanie, być skutecznym w sprzedaży samochodów i
    jeśli choć na jednym punkcie klient Cię zagnie albo nie będziesz
    potrafił odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie, Twoje niepowodzenie spada
    do 1%.
    Ciekawe masz podejście. Ciekawe co byś zrobił, gdybyś miał do wydania
    kilka stówek tysięcy i sprzedawca nie potrafiłby Ci odpowiedzieć na
    pytanie czy amortyzatory wchodzą w skład gwarancji, czy też nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: