  • Data: 2010-03-05 19:14:49
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Filip KK pisze:
    (...)
    > Ja problemu nie mam żadnego.

    Nic dziwnego - to kwestia braku świadomości.

    > Sprzedawca ma jedno zadanie, być skutecznym w sprzedaży samochodów i
    > jeśli choć na jednym punkcie klient Cię zagnie albo nie będziesz
    > potrafił odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie, Twoje niepowodzenie spada
    > do 1%.

    Chyba powodzenie, ale to znów Twój problem.

    > Ciekawe masz podejście.

    Normalne - nie ma w nim niczego ciekawego.

    > Ciekawe co byś zrobił, gdybyś miał do wydania
    > kilka stówek tysięcy i sprzedawca nie potrafiłby Ci odpowiedzieć na
    > pytanie czy amortyzatory wchodzą w skład gwarancji, czy też nie.

    LOL - "kilka stówek tysięcy" i miałbym pytać o amortyzatory, a Ty mi
    odpowiesz, że uszkodzenie zespołu czujnika ABS w prawym przednim kole
    w czasie gwarancji jest likwidowane odpłatnie? Tak, masz rację to jakiś
    idiotyzm. Podobnie jak ten Twój dryf "polityczny" w odpowiedzi na
    możliwość poprawnej diagnostyki przez ASO/ecu. Wytłumaczę na wszelki
    wypadek, że chodziło o możliwość diagnostyki, a nie realizację napraw
    w związku ze stosowną polityką naciągania klienta. Sprzedawaj sobie
    dalej - o markę nawet nie spytam.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.