-
Data: 2010-02-28 13:34:21
Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tomasz Pyra pisze:
>> Tylko nie zrozumiales jeszcze, ze to nie w tym problem.
>> Jak bedziesz mial caly pierscien magnetyczny uwalony, to czujnik
>> ciagle bedzie dawal tylko i wylacznie jeden sygnal, ze kolo stoi.
>
> Pytanie co to znaczy "uwalony pierścień".
> Bo nie sądzę żeby było możliwe że nagle cały stracił zupełnie swoje
> właściwości magnetyczne. Raczej po prostu osłabł, w dodatku pewnie
> nierówno na całym obwodzie.
>
Wlasnie, taka opcja jest mozliwa.
A jak? Temperatura, mechaniczne uszkodzenie...
> Więc prawdopodobnie problem z pierścieniem jednak da sygnały w jakiś
> pozycjach koła.
>
Wiesz, zazwyczaj bedzie jak piszesz, ale nie musi.
> Kolejna sprawa że nawet jeżeli magnetyzm pierścienia jest zbyt słaby
> żeby wzbudzić czujnik przy niskich prędkościach, to im wyższa prędkość
> obrotowa koła, tym mocniejszy sygnał wygeneruje czujnik Halla i łatwiej
> mu wzbudzić element dyskretny na wyjściu.
>
Moze byc magnetorezystor i chyba to najczesciej stosuja.
>
> Jeżeli sygnału mimo to nie udało się uzyskać to winny raczej jest czujnik.
>
> Jeżeli sygnał pojawia się przy wyższych prędkościach, albo po prostu
> jest przerywany, to trzeba sprawdzić czy przerwy są regularne
> skorelowane z obrotami koła (wtedy to tarcza),
Tarcza, albo zwykly brud :> Skroilbys klienta za lozysko, jakby winny
byl tylko brud? :>
> czy są nieregularne
> (wtedy winny jest czujnik - jeszcze w takim przypadku dokładnie bym
> sprawdził odległość czujnik-tarcza).
Odleglosci nie sprawdzisz. Chyba ze wyciagniesz cala zwrotnice, ale to i
tak nie ma sensu bo ten czujnik jest montowany prostopadle do
pierscienia i nie ma mozliwosci docisniecia go itp.
No i dochodzimy do etapu, ze czlowiek diagnozujacy te systemy to juz
najlepiej, aby byl inzynier elektronik, bo i technik moze byc za slaby,
a koszt jego pracy przy diagnozowaniu problemu przekroczy koszt czujnika :>
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.10 13:46 Karolek
- 28.02.10 15:24 P_ablo
- 28.02.10 15:39 Adam Płaszczyca
- 28.02.10 16:43 Karolek
- 28.02.10 18:17 Tomasz Pyra
- 28.02.10 19:17 Karolek
- 28.02.10 21:01 Tomasz Pyra
- 28.02.10 21:26 Karolek
- 01.03.10 00:33 Adam Płaszczyca
- 01.03.10 00:33 Adam Płaszczyca
- 01.03.10 00:36 Adam Płaszczyca
- 01.03.10 07:01 Karolek
- 01.03.10 07:00 Karolek
- 01.03.10 07:07 Karolek
- 01.03.10 10:19 Krzysztof Szmergiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=