-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
Date: Sun, 28 Feb 2010 12:22:34 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 38
Message-ID: <hmdjqi$pro$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm9iar$sud$1@news.task.gda.pl>
<hmac2b$25lq$2@news.mm.pl> <1...@o...org.pl>
<hmdand$2pom$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: aeg212.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267356306 26488 83.25.110.212 (28 Feb 2010
11:25:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2010 11:25:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hmdand$2pom$1@news.mm.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259556
[ ukryj nagłówki ]Karolek pisze:
> Adam Płaszczyca pisze:
>> Dnia Sat, 27 Feb 2010 06:52:19 +0100, Karolek napisał(a):
>>
>>>> Co za problem???
>>> Dla twojego malego fiutka zapewne zaden, jeszcze luz zostanie.
>>
>> Mylisz się, nie jestes moim małym fiutkiem. Natomiast zbudowanie obwodu
>> testowego, który da czujnikowi takie warunki, jakie on ma podczas
>> pracy nie
>> jest awykonalne.
>>
>
> Tylko nie zrozumiales jeszcze, ze to nie w tym problem.
> Jak bedziesz mial caly pierscien magnetyczny uwalony, to czujnik ciagle
> bedzie dawal tylko i wylacznie jeden sygnal, ze kolo stoi.
Pytanie co to znaczy "uwalony pierścień".
Bo nie sądzę żeby było możliwe że nagle cały stracił zupełnie swoje
właściwości magnetyczne. Raczej po prostu osłabł, w dodatku pewnie
nierówno na całym obwodzie.
Więc prawdopodobnie problem z pierścieniem jednak da sygnały w jakiś
pozycjach koła.
Kolejna sprawa że nawet jeżeli magnetyzm pierścienia jest zbyt słaby
żeby wzbudzić czujnik przy niskich prędkościach, to im wyższa prędkość
obrotowa koła, tym mocniejszy sygnał wygeneruje czujnik Halla i łatwiej
mu wzbudzić element dyskretny na wyjściu.
Jeżeli sygnału mimo to nie udało się uzyskać to winny raczej jest czujnik.
Jeżeli sygnał pojawia się przy wyższych prędkościach, albo po prostu
jest przerywany, to trzeba sprawdzić czy przerwy są regularne
skorelowane z obrotami koła (wtedy to tarcza), czy są nieregularne
(wtedy winny jest czujnik - jeszcze w takim przypadku dokładnie bym
sprawdził odległość czujnik-tarcza).
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.10 12:58 Adam Płaszczyca
- 28.02.10 12:58 Adam Płaszczyca
- 28.02.10 12:57 Adam Płaszczyca
- 28.02.10 13:04 Adam Płaszczyca
- 28.02.10 13:11 Filip KK
- 28.02.10 13:21 Karolek
- 28.02.10 13:23 Karolek
- 28.02.10 13:34 Karolek
- 28.02.10 13:46 Karolek
- 28.02.10 15:24 P_ablo
- 28.02.10 15:39 Adam Płaszczyca
- 28.02.10 16:43 Karolek
- 28.02.10 18:17 Tomasz Pyra
- 28.02.10 19:17 Karolek
- 28.02.10 21:01 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=