  • Data: 2011-10-15 07:51:03
    Temat: Re: Dell XPS czy Inspirion
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-10-10 08:48, *Artur(m)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Wystarczy jedna.
    >
    > A tu ani chu chu.
    To prawda - w serii Vostro 17xx jeszcze były, teraz nawet w Vostro nie
    ma :(.
    No ale w Vostro jest Express Card, więc nie problem, na co sam jestem
    dowodem - za to gniazdo i matową matrycę dopłaciłem do lapka ładnych
    parę stówek w porównaniu do XPS lub Inspiriona.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l