  • 1. Data: 2010-03-15 12:12:22
    Temat: Dell Inspiron.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.
    Kupilem zasilacz uniwersalny i nie dziala mi z laptopem Dell Inspiron.
    Co moze byc przyczyna?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-03-15 12:19:58
    Temat: Re: Dell Inspiron.
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Kupilem zasilacz uniwersalny i nie dziala mi z laptopem Dell Inspiron.
    > Co moze byc przyczyna?

    Wiele może być przyczyn. Nie poznasz ich dopuki nie podasz choćby
    podstawowych danych typu napięcie i prąd zasilacza [V, A], typ gniazda w
    laptopie (2 lub 3 piny), modelu laptopa, modelu zasilacza.
    Na podstawie tego co podałeś, pewne mogą być 3 przyczyny:
    1. Laptop jest uszkodzony :-)
    2. Zasilacz jest uszkodzony :-)
    2. Laptop komunikuje się z zasilaczem poprzez ten dodatkowy pin i stwierdza
    np zbyt niską moc zasilacza. I nie uruchamia się - tak miały niektóre Delle
    z kanciastą wtyczką.

    Hals.

  • 3. Data: 2010-03-15 15:24:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Hals" <u...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > 2. Laptop komunikuje się z zasilaczem poprzez ten dodatkowy pin i
    > stwierdza np zbyt niską moc zasilacza. I nie uruchamia się - tak miały

    Mam w domu dwa inspiriony (6400 i 9600 bodajze) i jest jak piszesz - ten 17"
    przy slabszym zasilaczu krzyczy o zbyt niskiej mocy i straszy ograniczona
    wydajnoscia. Pewnie przy braku jakichkolwiek informacji nie wystartuje
    wcale.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-03-15 18:09:44
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie.
    > Kupilem zasilacz uniwersalny i nie dziala mi z laptopem Dell Inspiron.
    > Co moze byc przyczyna?

    Nieoryginalny?
    Mój Inspiron krzyczy że zasilacz jest nieoryginalny jak jest nieoryginalny.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-03-16 05:30:16
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:09:44 +0100, Irokez napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nieoryginalny?
    > Mój Inspiron krzyczy że zasilacz jest nieoryginalny jak jest nieoryginalny.

    A czy przy nieoryginalnym laduje baterie?

  • 6. Data: 2010-03-16 07:16:14
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 16 Mar, 06:30, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > A czy przy nieoryginalnym laduje baterie?

    Zła kopia oryginalnego zasilacza (brak zgodności z tym schematem kółko
    zewnątrz "-", kółko wewnątrz "+", cienki bolec w środku "data id") nie
    będzie ładował baterii

  • 7. Data: 2010-03-16 13:08:06
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 00:16:14 -0700 (PDT), zen3x napisał(a):

> [...]
    ..

    > Zła kopia oryginalnego zasilacza (brak zgodności z tym schematem kółko
    > zewnątrz "-", kółko wewnątrz "+", cienki bolec w środku "data id") nie
    > będzie ładował baterii

    No isie wyjasnilo. Podlaczylem oryginalny zasilacz i jest ok.