  • 1. Data: 2016-01-03 16:55:06
    Temat: Dekodery Cyfrowego Polszmatu & Wyłączanie z prądu
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Czy dekodery tego nadawcy [ a mam HD 5000 ] można wyłączać na noc z
    prądu ?? , w stanie czuwania świeci się tylko zegar , ale nawet i tak
    dekoder połyka sporo prądu.

  • 2. Data: 2016-01-03 17:00:05
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-01-03 o 16:55, Grzegorz pisze:
    > Czy dekodery tego nadawcy [ a mam HD 5000 ] można wyłączać na noc z
    > prądu ?? , w stanie czuwania świeci się tylko zegar , ale nawet i tak
    > dekoder połyka sporo prądu.
    Możesz :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2016-01-03 17:31:37
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2016-01-03 o 17:00, janusz_k pisze:
    > Możesz :)

    Ale nie wiadomo jak długo będzie taka możliwość ;)

    --
    Michał

  • 4. Data: 2016-01-03 18:13:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Lankosz napisał:

    > Ale nie wiadomo jak długo będzie taka możliwość ;)

    Do 13 stycznia na pewno (do nocy).

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2016-01-03 19:46:01
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    Swoją drogą, to ironia? Czemu niby nie miałoby być takiej możliwości?

  • 6. Data: 2016-01-03 21:02:20
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Dominik Morawiec pisze:
    > Swoją drogą, to ironia? Czemu niby nie miałoby być takiej możliwości?

    tak piszą w instrukcji , jak jest w innych to nie wiem , czy były
    jakiekolwiek przypadki uszkodzeń sprzętu lub karty czy sam PolSzmat [ i
    inni też ] robi to tylko po to żeby sponsorować Zakłady Energetyczne i
    Elektrownie ??

  • 7. Data: 2016-01-03 21:54:06
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 21:02:13 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:

> [...]
    > jakiekolwiek przypadki uszkodzeń sprzętu lub karty czy sam PolSzmat [ i
    > inni też ] robi to tylko po to żeby sponsorować Zakłady Energetyczne i

    Przecież to nie ma sensu. Co z awariami sieci? Muszę mieć UPSa dedykowanego dla
    dekodera? Imho nonsens.

  • 8. Data: 2016-01-04 09:18:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik Morawiec" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Przecież to nie ma sensu. Co z awariami sieci? Muszę mieć UPSa
    >dedykowanego dla dekodera? Imho nonsens.

    Ten system rozsyla informacje do dekoderow jednostronnie - tzn nadaje
    kiedy chce, a dekoder ma odebrac.
    I nic nie wie - odebral czy nie.

    Nadaje prawdopodobnie kilkakrotnie, ale jak sie uprzesz wylaczac, to
    moze nie odebrac.

    J.

  • 9. Data: 2016-01-05 10:26:07
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2016-01-03 o 16:55, Grzegorz pisze:
    > Czy dekodery tego nadawcy [ a mam HD 5000 ] można wyłączać na noc z
    > prądu ??

    Jak nie przeszkadza Ci długi "zimny start" i machanie kablami to wyłączaj.

    > w stanie czuwania świeci się tylko zegar , ale nawet i tak
    > dekoder połyka sporo prądu.

    Max 2 W ... czy to jest dużo? Zakładając 16h czuwania dziennie przez rok
    daje około ~8 zł.

    --
    Gregorius

  • 10. Data: 2016-01-05 10:53:19
    Od: j...@g...com

    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 16:54:59 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Czy dekodery tego nadawcy [ a mam HD 5000 ] można wyłączać na noc z
    > prądu ?? , w stanie czuwania świeci się tylko zegar , ale nawet i tak
    > dekoder połyka sporo prądu.

    Mozesz bez problemu wylaczyc.