  • 31. Data: 2013-01-26 18:47:22
    Temat: Re: Dekielek do Sony HX1
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Nie ma to jak prokutaTor w bolandii.
    > Nic mu nie grozi, niczego sie nie boi, wszystko mu wolno, itd.
    > Postkomusze pomioty, czuja sie dobrze, wsrod narodu,
    > ktory zbydlecili i skurwili.

    nic dodac, nic ujac.

  • 32. Data: 2013-01-26 18:51:14
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Cieszyc sie nalezy, ze coraz mniej jest takich,
    > co to moga byc twoimi partnerami.
    > Sam ujawniles sie pomiocie "wlasciwej opcji".
    > O zanotowaniu, nie musze chyba przypominac?

    ale rownoczescie nalezy sie smucic ze ci ktorzy moga nimi byc to - tak
    jak napisal - sedzia, ordynator, polityk. czyli wszyscy tego samego pokroju.

  • 33. Data: 2013-01-26 19:15:05
    Od: "Janusz S." <j...@g...com.pl>

    W dniu 2013-01-26 18:51, h.w.d.p. pisze:

    > ale rownoczescie nalezy sie smucic ze ci ktorzy moga nimi byc to - tak
    > jak napisal - sedzia, ordynator, polityk. czyli wszyscy tego samego
    > pokroju.

    Master photographer też?

  • 34. Data: 2013-01-26 19:37:16
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 1:15:05 PM UTC-5, Janusz S. wrote:

    > Master photographer też?

    Jest tu paru innych podobnych do Yogina vel Dawida.
    Imie tez ma sluszne.
    Ciekawe ilu obroncow ujmie sie za nim i w jaki sposob?
    Czyzbys byl pierwszym z nich?

    Slon

  • 35. Data: 2013-01-26 19:42:49
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 3:02:22 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    >
    > wiadomości news:510301fe$0$1294$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ooo, to ja dam siostrze do przeczytania. Sam bym przeczytał (umiem, a
    >
    > jakże!), ale ona ma kilkanaście lat prokuratorskiego doświadczenia
    >
    > więcej.

    Nie martw sie, z pewnoscia tez nabierzesz doswiadczenia pod okiem siostry.
    Tyle, ze zawsze bedzie miala wiecej doswiadczenia od ciebie,
    z racji wiekszego starzu.
    Moze tez ktos inny z rodziny cie podszkoli.
    Wiadomo przeciez, ze takie zawody w bolandii, to sa raczej dziedziczne.

    Slon

  • 36. Data: 2013-01-26 20:20:44
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-26 19:37, Slon pisze:

    > Jest tu paru innych podobnych do Yogina vel Dawida.

    Nie wiem o co ci teraz chodzi?
    Trochę cię przymuliło, albo inni mają rację i jesteś idiotą?
    Piszesz o tym na kilku grupach i robisz z siebie totalnego wała.

  • 37. Data: 2013-01-26 20:33:26
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 2:20:44 PM UTC-5, Dawid wrote:

    > Nie wiem o co ci teraz chodzi?
    >
    > Trochę cię przymuliło, albo inni mają rację i jesteś idiotą?
    >
    > Piszesz o tym na kilku grupach i robisz z siebie totalnego wała.

    A przyslowie o norzycach znasz?

    Slon

  • 38. Data: 2013-01-26 20:40:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-26 20:33, Slon pisze:

    > A przyslowie o norzycach znasz?
    >
    > Slon

    No to jesteś idiotą i tyle.
    Przysłowia o norzycach nie kojarzę, natomiast o nożycach znam.

  • 39. Data: 2013-01-26 20:41:09
    Od: Slon <z...@g...com>

    > Nie wiem o co ci teraz chodzi?
    >
    > Trochę cię przymuliło, albo inni mają rację i jesteś idiotą?
    >
    > Piszesz o tym na kilku grupach i robisz z siebie totalnego wała.

    Zeby ci zylka nie pekla, to dodam, ze "niejdnemu psu Burek".
    Zauwaz, ze nie cytowalem twoich postow, tylko tego prokuratorskiego braciszka.

    Slon

  • 40. Data: 2013-01-26 20:44:03
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 2:40:04 PM UTC-5, Dawid wrote:

    > No to jesteś idiotą i tyle.
    >
    > Przysłowia o norzycach nie kojarzę, natomiast o nożycach znam.

    To jestes albo idiota, albo utozsamiasz sie z yoginem.

    Slon