    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dedykowany NAS czy może lepiej zwykły PC?
    Date: Tue, 27 Mar 2012 09:29:14 +0200

    Dnia 2012-03-26, o godz. 20:26:19
    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):

    > Za kilkaset złotych ponad rok temu można było kupić Intela SS-4200.
    > Cena była baardzo promocyjna.

    Mam SS-4200. On jest już od ~2 lat nieoferowany. Dość głośny po pewnym
    czasie wiatrak. Obsługuje dyski do 750GB, większe trzeba dobierać bo
    nie wszystkie toleruje. Firmware nie jest rozwijany od 2008 roku.
    Generalnie działa. Można kombinować ze stawianiem na tym Win2k czy
    jakiegoś Linuxa ale IMHO więcej to daje roboty niż przyjemności. Jeśli
    już to za ~1100PLN można kupić HP ProLiant MicroServer.

    Zdrówko