  • Data: 2012-03-27 14:32:07
    Temat: Re: Dedykowany NAS czy może lepiej zwykły PC?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-27, o godz. 14:02:25
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > No właśnie mieliśmy dylemat czy warto dopłacać i wyszło że jednak
    > nie :) Na razie chcemy dokupić TS-412 tak żeby wyjąć dyski z PC i
    > wsadzić je na osobną niezależną platformę.

    Ja wybrałem 459 bo będzie tam chodzić jeszcze aplikacja do zarządzania
    biblioteką multimediów (głownie skatalogowane i otagowane fotki) na
    potrzeby paru ludzi więc lepszy procesor i więcej pamięci się przydaje
    przy wstępnym generowaniu miniatur i dodawaniu znaków wodnych choć i
    tak demon prędkości w tym zastosowaniu to nie będzie ;-) Poza tym USB
    3.0 Certyfikaty VMware i Cytrixa tez przesądziły o tym
    - możliwe że kilak maszyn wirtualnych dostanie zasoby po iSCSI.
    Zastanawiałem się na 419 ale zakończono jego produkcję i ma wejść nowy
    model.

    Zdrówko