  • Data: 2012-01-23 22:31:40
    Temat: Re: Debile bojący sie policji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
    > Tak samo, jak znak "fotoradar" oznacza automatyczne ograniczenie do
    > 50km/h, pomimo, że na drodze jest dopuszczalna np. 90.
    > Taki "łeb" potrafi wyprzedzić i na centymetry zajechać drogę
    > zwalniając do "przepisowej" 50, a natychmiast po minięcu radaru
    > jechać 100 przez środek wsi...

    dokładnie...

    drugi cudny przykład...

    facet sie wlecze niemiłosiernie, dojeżdżamy do skrzyżowania ze światłami
    żółte ja już zaczynam zwalniać a on spokojnie soim 50 czy 40 km/h przejeżdża
    już na czerwonych :)

    Nie można często znaleźć śladu logiki w zachowaniu niektórych kierowników i
    kierowniczeg na drodzę.