-
Date: Fri, 03 Sep 2010 17:17:29 +0200
From: Rychu <r...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Debil roku
References: <4c777bda$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<4c78b6be$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
<4...@n...home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
<i5g1ga$9ka$1@news.onet.pl> <h...@w...pl>
<i5ggsh$kin$1@news.onet.pl> <4c7c3386$1@news.home.net.pl>
<i5i840$9l9$1@news.onet.pl> <4c7cb522$1@news.home.net.pl>
<i5id90$mhp$1@news.onet.pl> <4c7cc098$1@news.home.net.pl>
<i5ihji$3g2$1@news.onet.pl> <4c7cf9d7$1@news.home.net.pl>
<i5jlg3$aij$1@news.onet.pl> <4c7e0df7$1@news.home.net.pl>
<i5lrtk$fgn$1@news.onet.pl> <4c7ec83a$1@news.home.net.pl>
<i5mi4e$lmg$1@news.onet.pl> <4c7f50cf$1@news.home.net.pl>
<i5oeut$8nj$1@news.onet.pl> <4c802bd7$1@news.home.net.pl>
<i5q322$37s$1@news.onet.pl> <4c80a4d7$1@news.home.net.pl>
<i5qecb$12k$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i5qecb$12k$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 87.206.206.32
Message-ID: <4c811197$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1283527063 87.206.206.32 (3 Sep 2010 17:17:43 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 16
X-Authenticated-User: r...@a...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308455
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-03 11:19, Jurand pisze:
> Zamiast pieprzyć trzy po trzy, wylicz zadanie, które Ci napisałem. To
> będzie dobry wstęp na temat rozważania w temacie "niepewności, która
> pozostała".
Wyszło, że u=1,12... więc musisz trochę dane poprawić. :)
Z tym minimalnym promieniem, to trochę dłuższe i też trochę mało
danych. Łatwiej jakąś prędkość graniczną dla, której auto trzyma
się drogi przy pełnym skręcie kół. Powyżej tej granicznej już ciężej,
bo dochodzą różne poślizgi inne dla każdego z kół.
--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.10 17:39 Jurand
- 03.09.10 18:16 Sebastian Kaliszewski
- 03.09.10 18:20 Sebastian Kaliszewski
- 03.09.10 18:23 Sebastian Kaliszewski
- 04.09.10 22:08 Adam Płaszczyca
- 06.09.10 09:50 Sebastian Kaliszewski
- 06.09.10 09:59 Sebastian Kaliszewski
- 06.09.10 10:45 Rychu
- 17.09.10 17:53 Jurand
- 19.09.10 03:15 Krzysiek Kielczewski
- 19.09.10 11:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO