  • Date: Thu, 02 Sep 2010 09:22:58 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Debil roku
    <4c78b6be$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <4...@n...home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <i5g1ga$9ka$1@news.onet.pl> <h...@w...pl>
    <i5ggsh$kin$1@news.onet.pl> <4c7c3386$1@news.home.net.pl>
    <i5i840$9l9$1@news.onet.pl> <4c7cb522$1@news.home.net.pl>
    <i5id90$mhp$1@news.onet.pl> <4c7cc098$1@news.home.net.pl>
    <i5ihji$3g2$1@news.onet.pl> <4c7cf9d7$1@news.home.net.pl>
    <i5jlg3$aij$1@news.onet.pl> <4c7e0df7$1@news.home.net.pl>
    <i5lrtk$fgn$1@news.onet.pl> <4c7ec83a$1@news.home.net.pl>
    <i5mi4e$lmg$1@news.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 23:58, Jurand pisze:
    > Aha, a taką krzywą to sam sobie narysowałem:
    > http://img412.imageshack.us/img412/7596/30096974.jpg

    Czyli nie pomyliłem się, co do tego co napisałem poniżej.

    > Pochwalę Ci się, jak przedstawisz wyliczenia na udowodnienie swojej
    > teorii, bo jak na razie oprócz mega głupich przykładów nic sensownego
    > nei napisałeś.

    Napisałem Ci dlaczego nie przedstawię. Ja się pochwaliłem, pomimo
    tego, że "nie napisałem nic sensownego". Możesz się teraz śmiać,
    że cztery lata Eksploatacji Pojazdów Samochodowych i Telematyki
    Transportu, to zmarnowany czas. Tylko zanim zaczniesz się śmiać
    pochwal się też skoro piszesz same sensowne rzeczy, może rozważę
    ponowną edukację z fizyki i dynamiki.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)