eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDebica Frigo 2 w niemieckich testach.Re: Debica Frigo 2 w niemieckich testach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 01 Oct 2010 10:49:50 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Debica Frigo 2 w niemieckich testach.
    References: <i840cr$3ul$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i840cr$3ul$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <4ca5a0ac$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.252.248
    X-Trace: 1285922988 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27028 83.25.252.248:20339
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314536
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-01 08:51, 666 pisze:
    > Zobaczcie metodykę niemieckcih "testów" ("dziwne", że zawsze wygrywają marki
    > niemieckie):
    >
    > Dębica Frigo 2 ma NAJLEPSZE oceny na śniegu (Sehr Gut 1,3) i na lodzie (Gut
    > 2,2) - bo przecież zima to śnieg i lód, bez śniegu i lodu uzywalibysmy opon
    > całorocznych - ze wszystkich wybranych opon, a mimo to niemal najgorszy wynik
    > ogółem w publikowanym na niemiecki rynek "teście".

    Tzn. oczywiście jest to kwestia dobrania wag parametrów.
    Jeżeli oceniając oponę _zimową_ ważniejsze niż osiągi na śniegu i lodzie
    są zagadnienia związane z ochroną środowiska (jeżeli dobrze zdekodowałem
    tabelkę), no to wyjdzie to co ma wyjść.

    Bo sądzę że ten test opon zimowych z łatwością wygrałaby opona letnia,
    która wymiotłaby w kategorii sucho, mokro i eko (no bo twarda), a
    przegrała w mało znaczących (mniej niż 1/3 oceny) lód i śnieg, ale to
    już by było bez znaczenia.


    Co do samego testu, to potwierdza to moje doświadczenia, że jest to
    najlepsza na rynku, homologowana i dopuszczona do ruchu opona zimowa
    (czyli pomijając opony kolcowane).
    W dodatku nawet nie odstaje znacznie od opon kolcowanych - ścigałem się
    po ośnieżonym torze i zawodnicy na Frigo osiągali czasy nieznacznie
    gorsze niż na kolcach. Potem długo nic i były pozostałe zimówki.

    I dlatego jeżdżę zimą na Frigo, bo jak spadnie deszcz to ja do pracy
    dojadę na jakiejkolwiek oponie. Natomiast jak spadnie śnieg, to
    największe szanse dotarcia do celu mam na Frigo. I to nawet ośką jak
    trzeba jechać przez las, co już nie raz mi się zdarzyło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: