eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDeawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
  • X-Received: by 10.140.98.66 with SMTP id n60mr7423qge.40.1418747925774; Tue, 16 Dec
    2014 08:38:45 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.98.66 with SMTP id n60mr7423qge.40.1418747925774; Tue, 16 Dec
    2014 08:38:45 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!h15no11851732igd.0!news-out.google.com!n9ni50qai.0!nntp.google.com!w8no857
    6352qac.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 16 Dec 2014 08:38:45 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.53.155.164;
    posting-account=67yd9woAAAAHUu8VHyA7Js47M98NE3m3
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.164
    References: <3...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Tue, 16 Dec 2014 16:38:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3133
    X-Received-Body-CRC: 3182313162
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675776
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 17:34:30 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Motorek 1600, rok produkcji 1999. Tak się zastanawiałem, na jakiej grupie zadać
    pytanie, a że podejrzewam elektronikę, więc pytam tutaj.
    >
    > Do rzeczy:
    > 1) Przekręcam kluczyk, motorek odpala "na rys", po czym po 0.5-1 sekundzie gaśnie.
    > 2) Szybkie przekręcenie kluczyka do pozycji 'wyłączony' i natychmiastowa ponowna
    próba odpalenia motorka nie skutkuje nawet chwilowym jego odpaleniem. Po prostu
    rozrusznik kręci i nic..
    > 3) Natomiast przekręcenie kluczyka w pozycję 'wyłączony', odczekanie 5-10 sekund i
    powtórzenie czynności jak pkt.1 powoduje znów to samo jak w pkt.1 .
    > 4) Z kolei pozostawienie kluczyka w pozycji 'zapłon aktywny' i odczekanie 5-10
    sekund daje efekt jak w pkt.2 .
    > 5) Kombinacja pkt.1 i 3, za n-tym razem kończy się sukcesem. Sruuu..., motorek
    zaskoczył, jademy... Podczas jazdy motorek zachowuje się zupełnie normalnie. Żadnych
    kaprysów dalej nie robi. Dopóki dziada zaś nie wyłączę.
    > 6)I nie ma znaczenia, czy motorek jest chłodny czy ciepły. Nie ma żadnej reguły,
    czy stoi na polu czy w garażu, po prostu ma swoje kaprysy.
    >
    > ===============
    >
    > Znajomy mechanik stawia na pompę paliwową, jednak odrzucam tą hipotezę na podstawie
    pkt. 2,3,4. Pkt.3 sugeruje czas rozładowania jakiegoś kondziora. Pkt.4 zdaje się
    potwierdzać tę hipotezę. Ino gdzie ta elektronika w ogóle jest w tym wozie i czy
    faktycznie prawidłowe wnioski wyciągam? Hmmm, no i jakiś kawałek schematu też by się
    przydał.
    >
    > Za wszelakie porady, z góry dziękuję !!

    ========================

    Aha, wszelakie próby odpalenia podczas holowania kończą się porażką.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: