  • 11. Data: 2009-09-22 13:36:07
    Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Miecio pisze:

    > http://www.varaderoclub.pl/new/grafika/arty/CBS/CBS3
    .jpg

    Wow. Czego te skosnookie nie wymysla...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-09-22 15:12:33
    Od: Jozef S <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > Można też po prostu przejechać się kawałek zahamować bez hamulców
    > (silnik + nogi ;-)) i zobaczyć czy podejrzana tarcza nie jest ciepła/
    > gorąca jak po hamowaniu. Czasami jak wpadnie jakiś syf między klocek a
    > tarcze to potrafi wydawać inny dźwięk niż druga i wtedy wydaje się że
    > odbija.
    >>
    > Efekt podobny jak z moim sprzęgłem i przypadkiem w którym Twoja
    > sugestia okazała się pomocna ale czy takie coś może wystąpić przy
    > dualu i działać tylko na jeden zacisk?
    >
    > --
    > Artur
    Prawa tarcza jest zdecydowanie bardziej nagrzana (w 10 stopniowej skali
    - 10, a lewa 3-4)
    Tarcie jest slyszalne podczas jazdy (do pewnej predkosci).
    A w VFR przy lewym zacisku jest pompa hamulcowa. :)
    Nie rozbieralem tego zacisku, bo moto ma jeszcze "gwarancje" - wien nie
    mnie ruszac. O "mechaniku" pisalem w cudzyslowiu, bo dla mnie argument
    "tak ma byc" nie dociera.
    Dzieki za rady - sprawdze jeszcze poziom plynu hamulcowego.
    Ostatnia rzecz jaka mi jeszcze na mysl przychodzi, to wykrzywiona tarcza.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki.
    Jozef S - bez motura

  • 13. Data: 2009-09-22 16:11:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > Zdefiniuj "poblize" :)

    Poblize to wszystko to na co jestes w stanie nasikac z jednego miejsca.

    Przynajmniej tak uwaza moj pies.

    KJ

  • 14. Data: 2009-09-22 17:52:09
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 22 Wrz, 17:12, Jozef S <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Prawa tarcza jest zdecydowanie bardziej nagrzana (w 10 stopniowej skali
    > - 10, a lewa 3-4)
    Tak zdecydowanie nie powinno byc.

    > Ostatnia rzecz jaka mi jeszcze na mysl przychodzi, to wykrzywiona tarcza.
    Przy krzywej tarczy szum ocierajacych sie o nia klockow bylby
    pulsujacy. Obstawiam blokujacy sie tloczek.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 15. Data: 2009-09-22 18:06:58
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Wrz, 19:52, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Przy krzywej tarczy szum ocierajacych sie o nia klockow bylby
    > pulsujacy. Obstawiam blokujacy sie tloczek.

    W nowym sprzęcie i tymbardziej, że gość rozbierał zacisk?

    --
    Artur

  • 16. Data: 2009-09-22 18:21:17
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 22 Wrz, 20:06, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > W nowym sprzęcie
    A chcesz zobaczyc co sie dzieje z dyfrem w BMW po 22kkm?

    >i tymbardziej, że gość rozbierał zacisk?
    Zdjal zacisk i zerknal czy wyjal tloczki, przesmarowal i tak dalej?
    Wiesz? Bo ja nie wiem. Interpretuje po objawach i opisie.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 17. Data: 2009-09-22 18:39:49
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Wrz, 20:21, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > A chcesz zobaczyc co sie dzieje z dyfrem w BMW po 22kkm?

    Chętnie - z czystej ciekawości.

    > Zdjal zacisk i zerknal czy wyjal tloczki, przesmarowal i tak dalej?
    > Wiesz? Bo ja nie wiem. Interpretuje po objawach i opisie.

    No w sumie tak chociaż autor napisał, że mechanik powiedział że
    "tłoczki są ok" i tym się sugerowałem.

    Mi jeszcze jeszcze przychodzi do głowy zwalony przewód do jednego z
    zacisków.

    --
    Artur

  • 18. Data: 2009-09-22 18:47:49
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 22 Wrz, 20:39, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Chętnie - z czystej ciekawości.
    W osobnej wontce pokaze, a co! :) (upload in progress)

    > Mi jeszcze jeszcze przychodzi do głowy zwalony przewód do jednego z
    > zacisków.
    OIDP VFR ma gumowe przewody. Te raczej pecznieja niz sie zalamuja ale
    kto wie... Do sprawdzenia.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 19. Data: 2009-09-22 18:52:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Wrz, 20:47, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > W osobnej wontce pokaze, a co! :) (upload in progress)

    Ok :-)

    > OIDP VFR ma gumowe przewody. Te raczej pecznieja niz sie zalamuja ale
    > kto wie... Do sprawdzenia.

    Ale mowa jest o Deauville :-) Chociaż pewnie jest tak samo. A tak
    swoja drogą w jaki sposób można sprawdzić taki przewód?

    --
    Artur

  • 20. Data: 2009-09-22 20:22:03
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    .jpg

    > Wow. Czego te skosnookie nie wymysla...

    Jutro Ci fote wrzuce jak to wygląda.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj