  • 21. Data: 2009-09-22 20:31:37
    Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > Jutro Ci fote wrzuce jak to wygląda.

    Ale ja nie chce :) Pojde se do kumpla i obadam to w VFR. Albo do
    drugiego i popatrze w XX.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2009-09-22 21:08:01
    Od: Jozef S <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > W nowym sprzęcie i tymbardziej, że gość rozbierał zacisk?
    >
    > --
    > Artur
    Sam osobiscie nie rozbieralem zacisku, szum ocieracjacych klockow jest
    pulsujacy, a przewodu (przynajmniej widoczne czesci pod owiewka) nie sa
    zalamane.
    Pozdrawiam
    Jozef S

  • 23. Data: 2009-09-22 21:17:55
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Wrz, 23:08, Jozef S <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Sam osobiscie nie rozbieralem zacisku, szum ocieracjacych klockow jest
    > pulsujacy, a przewodu (przynajmniej widoczne czesci pod owiewka) nie sa
    > zalamane.
    Moim zdaniem skoro masz moto na gwarancji (sam wiele nie zdziałasz),
    jedź do gościa i powiedz, że nie jest okey skoro jedna tarcza jest
    wyraźnie cieplejsza i niech gmyra.

    --
    Artur

  • 24. Data: 2009-09-23 07:31:56
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Jozef S" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Czy ktos z szacownego grona spotkal sie z przypadkiem ciaglego tarcia na
    > jednej tarczy hamulcowej. Chodzi o motocykl Honda Deauville 700 z 2008 r.
    > Na moje ucho nie wraca dokladnie jeden z tloczkow w zacisku.
    To idz do garazu, wsadz cos ciezkiego do kufra zeby podnioslo sie
    przednie kolo i pokrec je reka - bedziesz wiedzial czy sie trze.
    W Deauville gdy hamuje sie noznym dziala tyl i bodaj jeden tloczek w
    prawym przednim zacisku. Jesli uzywasz klamki - tyl nie dziala.
    Jesli uzywasz glownie noznego hamulca - prawa tarcza bedzie goraca, a
    lewa zimna.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 25. Data: 2009-09-23 07:32:22
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ale ja nie chce :)

    To nie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj