eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDeauville 700 - dual cbs › Re: Deauville 700 - dual cbs
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Jozef S <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Deauville 700 - dual cbs
    Date: Tue, 22 Sep 2009 17:12:33 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <h9aph1$vqh$1@news.onet.pl>
    References: <h9a9p2$h71$1@news.onet.pl>
    <d...@r...googlegroups.com>
    <2...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ccs53.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1253632353 32593 83.30.142.53 (22 Sep 2009 15:12:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Sep 2009 15:12:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.8.1.15) Gecko/20080621
    SeaMonkey/1.1.10
    In-Reply-To: <2...@e...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:610413
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Artur Zabroński napisał:
    > On 22 Wrz, 14:24, doktorski <d...@g...com> wrote:
    >> 2. nacisnij podejrzany hamulec. podnies podejrzane kolo do gory.
    >> zweryfikuj czy opor obrotu kola nie jest zbyt duzy.
    >>
    > Można też po prostu przejechać się kawałek zahamować bez hamulców
    > (silnik + nogi ;-)) i zobaczyć czy podejrzana tarcza nie jest ciepła/
    > gorąca jak po hamowaniu. Czasami jak wpadnie jakiś syf między klocek a
    > tarcze to potrafi wydawać inny dźwięk niż druga i wtedy wydaje się że
    > odbija.
    >> Opisywane objawy moga wystepowac kiedy np. masz za duzo plynu
    >> hamulcowego w zbiorniczku lub kiedy zacisk jest zabrudzony/zuzyty. Z
    >> tego co piszesz ogladal to mechanik wiec sadze, ze ww. potencjalne
    >> przyczyny wyeliminowal. Moze to typtak?
    >>
    > Efekt podobny jak z moim sprzęgłem i przypadkiem w którym Twoja
    > sugestia okazała się pomocna ale czy takie coś może wystąpić przy
    > dualu i działać tylko na jeden zacisk?
    >
    > --
    > Artur
    Prawa tarcza jest zdecydowanie bardziej nagrzana (w 10 stopniowej skali
    - 10, a lewa 3-4)
    Tarcie jest slyszalne podczas jazdy (do pewnej predkosci).
    A w VFR przy lewym zacisku jest pompa hamulcowa. :)
    Nie rozbieralem tego zacisku, bo moto ma jeszcze "gwarancje" - wien nie
    mnie ruszac. O "mechaniku" pisalem w cudzyslowiu, bo dla mnie argument
    "tak ma byc" nie dociera.
    Dzieki za rady - sprawdze jeszcze poziom plynu hamulcowego.
    Ostatnia rzecz jaka mi jeszcze na mysl przychodzi, to wykrzywiona tarcza.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki.
    Jozef S - bez motura

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: