  • 31. Data: 2021-08-05 21:30:48
    Temat: Re: Dawno dawno temu ...
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-05 o 21:16, ii pisze:

    > Bardzo szybko.

    Producent nie podaje parametrów tego "bardzo szybko".
    Podaje tylko że pojazd trzeba doładowywać na obu pętlach końcowych.
    https://biznesalert.pl/solaris-cztery-indukcyjnie-la
    dowane-autobusy-elektryczne-juz-kursuja-w-berlinie/
    A po co dwie ładowarki gdyby wystarczyła jedna?

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2021-08-06 01:48:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.08.2021 o 21:30, RadoslawF pisze:

> [...]
    > https://biznesalert.pl/solaris-cztery-indukcyjnie-la
    dowane-autobusy-elektryczne-juz-kursuja-w-berlinie/

    Takie autobusy jeżdżą w wielu innych miastach. Nic specjalnego. No ale
    jak ktoś twierdzi, że telefony się da a samochody nie to podaję, że
    nawet autobusy się da.

    > A po co dwie ładowarki gdyby wystarczyła jedna?

    Po to samo po co jedna gdyby nie musiało być żadnej.

  • 33. Data: 2021-08-06 08:17:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-08-2021 o 18:31, J.F pisze:

    > A to taksowka ma byc?

    Nawet spaliniak się nie łapie na te kryteria, jeśli ktoś uczciwie
    pomierzy ile faktycznie trwa przerwa na tankowanie....
    Ciekawe czym taki hejter będzie wtedy jeździł, rowerem?

  • 34. Data: 2021-08-06 08:18:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.08.2021 o 00:22, ii pisze:
    > ... a konkretnie w 1995 opracowali koncepcyjnego Citroën Tulip
    >
    > Ładowanie indukcyjne
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Tulip
    każdą nawet najlepszą koncepcję da się spieprzyć.
    miało być ekologicznie, a jaka jest sprawność ładowarki indukcyjnej w
    samochodach?

    Jaki jest SENS ładowarek indukcyjnych w samochodach? A już w autobusach?
    (w sensie w zunifikowanych pojazdach?)

    ToMasz

  • 35. Data: 2021-08-06 09:42:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/08/2021 00:48, ii wrote:

> [...]
    > nawet autobusy się da.

    > Po to samo po co jedna gdyby nie musiało być żadnej.

    nikt nie mowi, ze sie nie da. chodzi o to ile to trwa w przypadku
    samochodu. osobiscie kibicuje technologii ale jest za wczesnie aby sie
    niezdrowo tym podniecac.

  • 36. Data: 2021-08-06 09:44:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/08/2021 20:11, ii wrote:

    > Ty tyle chcesz a nie tyle potrzebujesz.

    tyle chce ile potrzebuje. jestem leniwy i tankuje do pelna.

  • 37. Data: 2021-08-06 10:11:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/08/2021 20:08, ddddddddddddd wrote:

    > zapomniałem dodać, że właśnie dlatego nie używam
    >
    > do tego nie wiem czy
    >
    > to da się na android auto uruchomić dowolną aplikację czy obsługiwać
    > ekran telefonu? bo jak to kiedyś odpaliłem to tylko wybrane aplikacje i
    > w trybie dla dzieci

    Dowolnej sie nie da ale Spotify jak kazda inna tego typu dziala. Do tego
    Gmaps i inne nawigacje typu TomTom czy Waze, YT Music jest, VLC jest.
    Jesli miales na mysli odpalanie IPTV z Kodiego albo Netfliksa to
    oczywiscie cos takiego z AA nie zadziala ze wzgledow bezpieczenstwa
    twojego i innych.

    https://ibb.co/5xc3Zbs
    https://ibb.co/QjRKG2
    https://ibb.co/VVM9SC6

    > to głupie to android auto, bo telefon z uruchomionymi google maps i
    > youtube bez problemu się ładuje (rzekłbym że podobnie jak kablem, ale
    > musiałbym przetestować, co jest teraz niemożliwe, bo mam zepsuty port
    > usb w telefonie ;)
    >
    > Mimo wszystko myślę, że masz doświadczenia ze starszą wersją ładowania
    > bezprzewodowego

    Mam doswiadczenia z taka wersja jaka obsluguje Pixel4 i Pixel5 czyli
    odpowiednio 10W i 12W (starsze mialy 18W). Problemem jest nadmiarowe
    zuzycie baterii w trybie bezprzewodowym.

    > u mnie z tym problemu nie ma - jak jest gorąco to zasypiam, więc nawiew
    > praktycznie zawsze jest zimny i obudowa telefonu lodowata (w zimie mogę
    > przestawić nawiew na bok żeby nie nagrzewał telefonu, uchwyt nie blokuje
    > ruchu kratki na boki)

    no a ja nie lubie dodatkowych mebli na desce/szybie. juz sama kamerka za
    lusterkiem mimo, ze widze jej kawalek tylko to mnie drazni.

  • 38. Data: 2021-08-06 15:02:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-06 o 09:42, K pisze:

> [...]
    >>

    > nikt nie mowi, ze sie nie da. chodzi o to ile to trwa w przypadku
    > samochodu. osobiscie kibicuje technologii ale jest za wczesnie aby sie

    Długo trwa.
    I przykładowy autobus jedzie na tym doładowaniu aż sześć kilometrów.
    W dodatku jest kosztowne, w sumie potrzeba trzech ładowarek. :-)

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2021-08-06 18:03:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-08-06 09:44, K wrote:

    > tyle chce ile potrzebuje. jestem leniwy i tankuje do pelna.

    nawet ja, człowiek nieco sceptycznie nastawiony do obecnych elektryków
    potrafię przyjąć że autko miejskie które (zakładamy tu najlepszy
    scenariusz gdzie nie brakuje ładowarek etc.) tankuje się samo kiedy
    jestem w pracy czy domu to jednak jakiś postęp, bo nie muszę jechać na
    stację i tankować - tylko tu musi być np. pełna integracja ze smartfonem
    dzięki której dowiem się że jest jakiś problem i jednak wymaga mojej
    interwencji gdyby miało się nie naładować kiedy powinno

  • 40. Data: 2021-08-06 21:51:10
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.08.2021 o 09:11, K pisze:

> [...]
    > Jesli miales na mysli odpalanie IPTV z Kodiego albo Netfliksa to
    > oczywiscie cos takiego z AA nie zadziala ze wzgledow bezpieczenstwa

    ja używam youtube vanced, więc pewnie tego nie obsłuży

    > Mam doswiadczenia z taka wersja jaka obsluguje Pixel4 i Pixel5 czyli
    > odpowiednio 10W i 12W (starsze mialy 18W). Problemem jest nadmiarowe
    > zuzycie baterii w trybie bezprzewodowym.

    a wyświetlało szybkie ładowanie bezprzewodowe czy po prostu ładowanie
    bezprzewodowe? bo ja tak miałem jak telefon nie używał szybkiego
    ładowania ze względu na podstawkę/kabel/ładowarkę

    Lukasz