  • Data: 2021-08-05 14:03:35
    Temat: Re: Dawno dawno temu ...
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-05 o 13:22, J.F pisze:

    > Ale masz na mysli indukcyjny, a T mysli o jakims stykowym.
    > Jakies kontakty w telefonie, ale gdzie te kontakty, w jakim rozstawie,
    > jakie wymiary telefonu ... to sie chyba nie da.

    W indukcyjnym właśnie nie masz, każdy producent umieszcza
    cewkę w innym miejscu. Przy płaskiej ładowarce stołowej nie ma
    to większego znaczenia. Przy samochodowej musisz kupić uchwyt
    zgodny z danym modelem.

    > Chyba ze ... niech producent robi podstawke do telefonu, a
    > ustandaryzujmy podstawe podstawki, aby sie ja dalo w kazdym
    > samochodzie zainstalowac :-)

    Pierniczysz.
    Typowy wieszak samochodowy na telefon ma tak dobrane uchwyty
    aby nie blokować gniazda. A gniazd ma już powszechnie przyjęty standard.
    Chesz ładowac to podpinasz kabel, nie chcesz nie podpinasz
    a telefon masz wygodnie w uchwycie.