  • 11. Data: 2015-04-06 17:43:03
    Temat: Re: Darmowy rozdział ze Sztuki Elektroniki v3
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.net>

    janusz_k wrote:
    > Sio ...paszoł won.

    Dlaczego odpowiadasz?

    pzdr,
    j.

  • 12. Data: 2015-04-06 17:59:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no i europa...

  • 13. Data: 2015-04-06 18:28:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "RoMan Mandziejewicz"
    > Sprawdź jeszcze raz.

    No ja wiem, że się nie otwiera. Rano się otwierał. A teraz owierają się
    GoogleGroups.

    Robert

  • 14. Data: 2015-04-06 18:33:04
    Od: s...@g...com

    http://avaxsearch.org/search?q=electronics&a=&commit
    =Search&c=&l=&sort_by=
    http://www.sonsivri.to/forum/index.php

    etc.

  • 15. Data: 2015-04-06 18:35:09
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-06 o 15:52, janusz_k pisze:

    > Dzięki, przerzałem, szału nie ma, podstawy ale tak po łepkach potraktowane.

    Oo shit ^^^^^ przejrzałem :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 16. Data: 2015-04-06 18:47:18
    Temat: [OT] sukces zjednoczenia wolnej europy
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zabawmy się, niech każdy z po/eu napisze co go urzekło w tym
    opublikowanym fragmencie...