  • 1. Data: 2015-04-06 06:19:18
    Temat: Darmowy rozdział ze Sztuki Elektroniki v3
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.net>

    Witam,

    Myślę że może to zainteresować sporo osób na grupie: Winfield Hill, przy
    błogosławieństwie wydawnictwa, udostępnił za darmo rozdział o zasilaczach z
    nowego wydania "Art of Electronics." Link do PDFa jest w jego poście na
    sci.electronics.design: http://tinyurl.com/4kcmbx7

    pzdr,
    j.

  • 2. Data: 2015-04-06 12:06:03
    Temat: Re: Darmowy rozdział ze Sztuki Elektroniki v3
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Monday, April 6, 2015, 6:19:18 AM, you wrote:

> [...]

    > nowego wydania "Art of Electronics." Link do PDFa jest w jego poście na

    Trochę Ci się link nie udał :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2015-04-06 12:14:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

> [...]

    > nowego wydania "Art of Electronics." Link do PDFa jest w jego poście na

    https://www.dropbox.com/s/r8gu22ficfac3pz/AoE-III_ch
    -9_109pgs.pdf?dl=0

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-04-06 12:49:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
    jak Mandziejewicz coś poleca to można być pewnym...
    jeden wielki dupostrzał...

  • 5. Data: 2015-04-06 13:04:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "RoMan Mandziejewicz"
    > Trochę Ci się link nie udał :(

    Rano przed Twoją wiadomością działał. Otwierał się pdf.

    Robert

  • 6. Data: 2015-04-06 13:23:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    > "RoMan Mandziejewicz"

    > Rano przed Twoją wiadomością działał. Otwierał się pdf.

    Sprawdź jeszcze raz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-04-06 13:42:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    natomiast ja zanabyłem w drodze wyłudzenia z po zalecaną na najlepszym
    portalu o elektronice książkę z informacjami o przetwornicach...

    no i się zastanawiam czy nie zeskanować... może bym udostępnił, choć
    wiadomo jakie to informacje...

    tak czy owak, może zrobimy na mojej stronce zrzutkę najciekawszych
    materiałów o przetwornicach?

  • 8. Data: 2015-04-06 15:52:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-06 o 06:19, Jacek Radzikowski pisze:
> [...]
    > nowego wydania "Art of Electronics." Link do PDFa jest w jego poście na
    Dzięki, przerzałem, szału nie ma, podstawy ale tak po łepkach potraktowane.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 9. Data: 2015-04-06 15:53:21
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > wiadomo jakie to informacje...
    >
    > tak czy owak, może zrobimy na mojej stronce zrzutkę najciekawszych

    Sio ...paszoł won.

  • 10. Data: 2015-04-06 17:40:49
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.net>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Trochę Ci się link nie udał :(

    Durne GoogleGroups. Skopiowałem od siebie z paska adresowego. Nie chciałem
    dawać linka bezpośrednio do PDFa, bo na grupie jest dyskusja. No nic. Linka
    do drobboksa Ty wrzuciłeś, więc jeszcze raz spróbuję podać linka do GG:
    https://groups.google.com/d/msg/sci.electronics.desi
    gn/PSTqKWlJ_TM/N1NaFGaZCCgJ

    pzdr,
    j.