  • 1. Data: 2009-06-27 19:51:02
    Temat: Darmowe numery 800-xxx-xxx w Plusie już nie istnieją?
    Od: X <m...@g...pl>

    Chciałem zadzwonić po taksówkę w Łodzi na bazpłatny numer z komórki
    Plusa: 800-xxx-xxx który był kiedyś dostępny darmowo z Simplusa
    (sprawdzałem jeszcze w listopadzie ub. roku). Niestety :usługa czasowo
    niedostępna , i tak juz od jakiegoś czasu.... Czy Plus już zablokował
    wszelkie bezpłatne numery 800xxxxxx ?

  • 2. Data: 2009-06-28 09:09:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.06.09 21:51, X pisze:
> [...]
    > (sprawdzałem jeszcze w listopadzie ub. roku). Niestety :usługa czasowo
    > niedostępna , i tak juz od jakiegoś czasu.... Czy Plus już zablokował

    To raczej w drugą stronę - firma zerwała umowę z Plusem na obsługę tego
    numeru.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-06-28 18:18:10
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

    800 400 400 ??

    > To raczej w drugą stronę - firma zerwała umowę z Plusem na obsługę
    > tego numeru.

    Już tak kiedyś było (że 800400400 nie działało z Plusa) i wróciło
    (znaczy - ponownie działało)
    Może kolejna przerwa?

    Sławek

  • 4. Data: 2009-06-28 20:20:18
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Slavekk napisał:
> [...]
    >

    > 800 400 400 ??

    > Już tak kiedyś było (że 800400400 nie działało z Plusa) i wróciło

    Tak, 800-400-400, kiedyś działał również 800-500-919. No kurde żeby za
    darmo taksówki nie można było zamówić? !!! W listopadzie działały a
    teraz nie. Jeszcze pamiętam że kwestia "0" przed numerem była ciekawa bo
    albo z zerem albo bez zera dało się połączyć. A teraz "usługa czasowo
    niedostępna"

  • 5. Data: 2009-06-28 21:13:12
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    X pisze:

    > Tak, 800-400-400, kiedyś działał również 800-500-919. No kurde żeby za
    > darmo taksówki nie można było zamówić? !!!

    Może być np tak, że korporacji taksówkarskiej nie opłaca się
    już sponsorować połączeń..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-06-29 12:35:52
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałem zadzwonić po taksówkę w Łodzi na bazpłatny numer z komórki

    Co za centuś:-(
    Stać go na taryfę, a na telefonie oszczędza.
    Ile sekund gadasz, by zamówić taryfę ?
    Ile kosztuje sekunda gadki na zwykłe numery stacjonarne ?

  • 7. Data: 2009-06-29 14:29:42
    Od: " " <m...@g...pl>

    X <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > teraz nie. Jeszcze pamiętam że kwestia "0" przed numerem była ciekawa bo
    > albo z zerem albo bez zera dało się połączyć. A teraz "usługa czasowo

    Sprawdzałem dzisiaj z Simplusa: działają już połączenia na 800-500919, 800-
    404-400 oraz 800-222-222. No!

  • 8. Data: 2009-07-02 20:12:24
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    u pisze:

> [...]
    > Stać go na taryfę, a na telefonie oszczędza.
    > Ile sekund gadasz, by zamówić taryfę ?
    > Ile kosztuje sekunda gadki na zwykłe numery stacjonarne ?

    A moze ta firma nie ma innych numerow?? Czasami tak juz jest reklamuje
    sie 0800 a gdzies malymi literkami stacjonarny lub komorkowy

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=