  • 11. Data: 2010-12-17 23:05:18
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d4fa98ff-030e-4c62-ae4f-e1e7ffec4f84@p1g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On Dec 17, 11:41 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    (...)
    (...)
    > Zale y czy kogo grzej stare kotlety.
    > Kasowe filmy to sa puszczane w kinach, a nie publicznych tv.

    >To powiedz prosze, tak praktycznie to gdzie szukac tej tv HD?

    Darmowej?
    Nie znajdziesz.

    >Chodzi o wskazowki dla jakichs normalnych ludzi, zeby nie trzeba bylo
    >placic 100zlotych miesiecznie za mozliwosc obejrzenia 1 sensownego
    >filmu raz na tydzien :O

    Idziesz do kina i płacisz 20 zł.

  • 12. Data: 2010-12-17 23:08:28
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" napisał w wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...

    (...)
    (...)
> [...]

    Chodzi o wskazowki dla jakichs normalnych ludzi, zeby nie trzeba bylo
    placic 100zlotych miesiecznie za mozliwosc obejrzenia 1 sensownego

    ----------------

    raz na tydzień idziesz do kina, 100zł wystarczy Ci jeszcze na popcorn

  • 13. Data: 2010-12-17 23:09:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tnk hd

    Zapodaj jakieś 2 sensowne filmy, które tam sie znalazły w ostatnim miesiącu?
    BTW: Sensowny to jest taki, który jeszcze nie był w kinach, albo właśnie
    leci.

  • 14. Data: 2010-12-17 23:10:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > Chodzi o wskazowki dla jakichs normalnych ludzi, zeby nie trzeba bylo
    > placic 100zlotych miesiecznie za mozliwosc obejrzenia 1 sensownego

    tnk hd

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2010-12-17 23:15:30
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 12:08 am, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > filmu raz na tydzien :O
    >
    > ----------------
    >
    > raz na tydzień idziesz do kina, 100zł wystarczy Ci jeszcze na popcorn

    Tak ale jak do kina to jeszcze masz troche ruchu (wiec nie musisz
    potem placic za fitness). :>

  • 16. Data: 2010-12-17 23:15:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 00:09, Cavallino pisze:
    > Zapodaj jakieś 2 sensowne filmy, które tam sie znalazły w ostatnim
    > miesiącu?
    > BTW: Sensowny to jest taki, który jeszcze nie był w kinach,

    sami swoi

    albo właśnie
    > leci.

    w Polsce nie ma takiego kanału ;-)

  • 17. Data: 2010-12-17 23:22:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.12.2010 00:15, Xian Mi Mao pisze:

    > Tak ale jak do kina to jeszcze masz troche ruchu (wiec nie musisz
    > potem placic za fitness). :>

    tak, jak podjeżdżasz pod samo kino, to się dużo nachodzisz

  • 18. Data: 2010-12-17 23:25:31
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 12:22 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > tak, jak podjeżdżasz pod samo kino, to się dużo nachodzisz

    No nachodzisz sie po samej galerii, mozesz sobie zalozyc, ze ominiesz
    wszystkie schody ruchome ;)

  • 19. Data: 2010-12-17 23:33:23
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 12:15 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > sami swoi

    Czyli mówicie, że z tym HD to nadal tylko zawracanie głowy? Czyli nie
    warto sobie dokupywać tunery HD i/lub wykupywać pakiety u tzw.
    dostawców cyfrowych?

    Innymi słowy jak stwierdzam, że mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
    przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na
    jakiś najbliższy rok przynajmniej)?

  • 20. Data: 2010-12-17 23:35:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > sami swoi

    Tak, a za kilka dni kevin.

    > albo właśnie
    >
    > w Polsce nie ma takiego kanału ;-)

    No właśnie.
    I z tego powodu, jakikolwiek kanał filmowy w tv, nie jest wart żeby za niego
    płacić cokolwiek.