  • 1. Data: 2023-07-03 00:00:33
    Temat: Darmowe autostrady, płatne autostrady
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Jechałem wczoraj na urlop i ... wcześniej wyczytałem, że państwowe są od
    1-go bezpłatne to nie płaciłem. A teraz czytam, że ... ta, którą
    jechałem faktycznie była bezpłatna, ale tylko w łikend, od poniedziałku
    12-tej znowu jest płatna. No przecież gości poj...

  • 2. Data: 2023-07-03 06:34:23
    Temat: Re: Darmowe autostrady, płatne autostrady
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2023 o 00:00, io pisze:
    > Jechałem wczoraj na urlop i

    Czym jechałeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-07-03 07:45:18
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.07.2023 o 06:34, Shrek pisze:

    > Czym jechałeś?

    Koniem

  • 4. Data: 2023-07-03 13:57:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 00:00:33 +0200, io wrote:
    > Jechałem wczoraj na urlop i ... wcześniej wyczytałem, że państwowe są od
    > 1-go bezpłatne to nie płaciłem. A teraz czytam, że ... ta, którą
    > jechałem faktycznie była bezpłatna, ale tylko w łikend, od poniedziałku

    A ktora to?

    > 12-tej znowu jest płatna. No przecież gości poj...

    Nie tyle poj****, co tak krawiec kraje, jak mu materii staje.

    Dwa kawałki są stricte "państwowe", i tam mogli sonie oplaty zniesc
    A4 Wrocław-Gliwice, A2 Konin-Stryków.

    Ale bezpłatna chwilowo ... to chyba A1 do Gdanska, i teraz bramki są
    i sie nie da bezpłatnie? ?

    J.

  • 5. Data: 2023-07-03 15:28:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.07.2023 o 06:34, Shrek pisze:

    > Czym jechałeś?

    Albo wjebał się na autostradę 17-to konnym Twizy, albo przedłużył sobie
    pindola, innych opcji nie przewiduję.

  • 6. Data: 2023-07-05 14:31:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.07.2023 o 15:28, nadir pisze:

    > Albo wjebał się na autostradę 17-to konnym Twizy, albo przedłużył sobie
    > pindola, innych opcji nie przewiduję.

    A kmaper?

  • 7. Data: 2023-07-05 17:54:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.07.2023 o 14:31, io pisze:

    > A kmaper?

    Co kamper? Mieści się w 17-tu koniach?

  • 8. Data: 2023-07-05 18:01:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A kmaper?

    To nie dość że se chuja przedłużasz to jeszcze po gejowsku;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-07-05 20:43:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.07.2023 o 13:57, J.F pisze:

    > A ktora to?

    No jakaś taka ... bramki stały i potem trafiłem na artykuł co pisał, że
    ta autostrada do 12-tej w poniedziałek jest darmo.

> [...]
    > A4 Wrocław-Gliwice, A2 Konin-Stryków.
    >
    > Ale bezpłatna chwilowo ... to chyba A1 do Gdanska, i teraz bramki są

    O to ta, ale ... jeśli da się w łikendy to przecież w dni robocze tak samo.

    Mam z prostego wyjazdu robić studia logistyki?!

  • 10. Data: 2023-07-06 09:13:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jul 2023 20:43:31 +0200, io wrote:

    > O to ta, ale ... jeśli da się w łikendy to przecież w dni robocze tak samo.
    >
    > Mam z prostego wyjazdu robić studia logistyki?!

    Wybierasz płatna autostrade, to płacisz, proste.
    A jak nie placisz, to sie cieszysz, a nie narzekasz :-)

    W weekendy ona bezplatna, bo kolejki byly za dlugie, i UOKiK powinien
    kare nałozyc :-)

    O ile pamietam, to jest autostrada półprywatna - wybudowana w ramach
    koncesji na prywatne, za prywatny kredyt, ale pieniadze z biletow
    zbiera dla GDDKiA.
    GD płaci im umowioną kwote raty za wybudowanie, za bieżącą obsluge
    i za zbieranie pieniedzy z biletow. No i tu rzad/GD moze sie wykazac
    dobrym sercem i stwierdzic, ze dzis pieniedzy nie bierzemy.
    Na dłuzej to troche trudniejsze do dogadania, szczególnie że ciezarowe
    maja placic ...

    J.