    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Darmowe autostrady, płatne autostrady
    Date: Thu, 6 Jul 2023 09:13:00 +0200

    On Wed, 5 Jul 2023 20:43:31 +0200, io wrote:

    > O to ta, ale ... jeśli da się w łikendy to przecież w dni robocze tak samo.
    >
    > Mam z prostego wyjazdu robić studia logistyki?!

    Wybierasz płatna autostrade, to płacisz, proste.
    A jak nie placisz, to sie cieszysz, a nie narzekasz :-)

    W weekendy ona bezplatna, bo kolejki byly za dlugie, i UOKiK powinien
    kare nałozyc :-)

    O ile pamietam, to jest autostrada półprywatna - wybudowana w ramach
    koncesji na prywatne, za prywatny kredyt, ale pieniadze z biletow
    zbiera dla GDDKiA.
    GD płaci im umowioną kwote raty za wybudowanie, za bieżącą obsluge
    i za zbieranie pieniedzy z biletow. No i tu rzad/GD moze sie wykazac
    dobrym sercem i stwierdzic, ze dzis pieniedzy nie bierzemy.
    Na dłuzej to troche trudniejsze do dogadania, szczególnie że ciezarowe
    maja placic ...

    J.