    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 13 Aug 2014 00:37:43 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Darmowa bramka wyjazdowa

    On Tue, 12 Aug 2014, k...@g...com wrote:

    > Cena nie wynosi zero tylko 60 złotych.

    A mówiłem, żebyć PRZECZYTAŁ PRZEPIS?

    > Samochody za które zapłaci budżet zostały policzone.

    To nikogo nie obchodzi.
    Możesz postanowić wyświadczyć jakąkolwiek usługę albo dawać jakikolwiek
    towar, i to nie będzie darowizna ani nieodpłatne świadczenie, pod
    warunkiem, że *KAŻDY* kto *W TYM CZASIE* oraz *W TYM MIEJSCU* się
    zgłosi dostanie to "coś" (co obiecałeś) za darmo.
    Nie gdybaj proszę, bo piszesz androny.
    I zupełnie bez znaczenia jest, kto płaci.

    > Nie wszystkie które wtedy jechały skorzystały z darmowego dla mich przejazdu.

    WTEDY (w określonych godzinach) - wszystkie.
    A z leczeniem masz trochę racji - tyle, że objaw który należy leczyć
    nazywa się bodaj 'paranoja' i obejmuje szukanie zagrożenia tam, gdzie
    go nie tylko "praktycznie" nie ma, ale również być nie może.

    pzdr, Gotfryd