-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 12 Oct 2014 09:39:20 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
<5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0uedk$pts$1@node2.news.atman.pl>
<5433d66a$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
<m11iol$bh6$1@speranza.aioe.org>
<543687fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl>
<5436e428$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5436e428$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141011-1, 2014-10-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <543a3019$0$3166$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.101
X-Trace: 1413099545 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3166 31.61.138.101:17459
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546726
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-09 21:38, Tomasz Pyra pisze:
> W dniu 2014-10-09 15:05, Trybun pisze:
>
>> I nie do mnie zgłaszaj te uwagi bo teraz jeżdżę autem w
>> którym redukowanie biegu praktycznie niewiele daje. Ciągnie równo w
>> każdym zakresie obrotów.
>
> Ale jak auto ciągnie równo w całym zakresie obrotów (jak rozumiem
> chodzi o w miarę płaską charakterystykę momentu obrotowego w funkcji
> obrotów), to tym bardziej trzeba ostro redukować i cisnąć do odcięcia.
>
> Nie będziesz musiał redukować w takim co ma stałą moc w szerokim
> zakresie obrotów, ale wtedy takie auto im wyższe obroty to gorzej
> ciągnie, bo moment obrotowy ma maksimum szybko, a potem cały czas spada.
>
Miałem na myśli równo gdy jadę na Vtce owe 100-120km/h. Jest to gdzieś
tak 2500-2800 obrotów, przy dodawaniu gazu nie ma żadnej chwili słabości
a tylko równe przyspieszanie.. Redukcja na trójkę spowodowałaby tylko
chwilowe spowolnienie.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=