eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 12 Oct 2014 09:39:20 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
    References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
    <5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0uedk$pts$1@node2.news.atman.pl>
    <5433d66a$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
    <m11iol$bh6$1@speranza.aioe.org>
    <543687fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl>
    <5436e428$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5436e428$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141011-1, 2014-10-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 20
    Message-ID: <543a3019$0$3166$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.101
    X-Trace: 1413099545 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3166 31.61.138.101:17459
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546726
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-09 21:38, Tomasz Pyra pisze:
    > W dniu 2014-10-09 15:05, Trybun pisze:
    >
    >> I nie do mnie zgłaszaj te uwagi bo teraz jeżdżę autem w
    >> którym redukowanie biegu praktycznie niewiele daje. Ciągnie równo w
    >> każdym zakresie obrotów.
    >
    > Ale jak auto ciągnie równo w całym zakresie obrotów (jak rozumiem
    > chodzi o w miarę płaską charakterystykę momentu obrotowego w funkcji
    > obrotów), to tym bardziej trzeba ostro redukować i cisnąć do odcięcia.
    >
    > Nie będziesz musiał redukować w takim co ma stałą moc w szerokim
    > zakresie obrotów, ale wtedy takie auto im wyższe obroty to gorzej
    > ciągnie, bo moment obrotowy ma maksimum szybko, a potem cały czas spada.
    >

    Miałem na myśli równo gdy jadę na Vtce owe 100-120km/h. Jest to gdzieś
    tak 2500-2800 obrotów, przy dodawaniu gazu nie ma żadnej chwili słabości
    a tylko równe przyspieszanie.. Redukcja na trójkę spowodowałaby tylko
    chwilowe spowolnienie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: