-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 09 Oct 2014 15:05:14 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
<5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0uedk$pts$1@node2.news.atman.pl>
<5433d66a$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
<m11iol$bh6$1@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <m11iol$bh6$1@speranza.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141009-0, 2014-10-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 22
Message-ID: <543687fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.1
X-Trace: 1412859900 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 10401 31.61.138.1:22244
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546518
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-07 22:34, LEPEK pisze:
> W dniu 2014-10-07 14:02, Trybun pisze:
>> Bo moje wrażenie jest takie że to
>> redukcja bardziej spowalnia. - Wciśnięcie sprzęgła, redukcja z 5 na 3
>> przy prędkości 120KM na pewno spowoduje chwilowe przyhamowanie auta,
>> łącznie z jakieś 3-5 sekund w łeb... Jednak gdy już się jedzie
>> wyjątkowo słabym autem to istotnie jednym wyjściem chyba jest redukcja
>> biegów.
>
> Po pierwsze przy 120 km/h to redukuje się raczej na IV, nie na III.
> Po drugie jeśli *twoje* wyprzedzanie *ciebie* zaskakuje, to robisz to
> źle.
>
> Pozdr,
Cały czas była mowa o redukcji na 3jkę.
A po drugie, moje doświadczenie jako kierowcy podpowiada że jazda po
drodze to nie partia wyrysowanych szachów. Sytuacja zmienia się
dynamicznie. I nie do mnie zgłaszaj te uwagi bo teraz jeżdżę autem w
którym redukowanie biegu praktycznie niewiele daje. Ciągnie równo w
każdym zakresie obrotów.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.14 21:38 Tomasz Pyra
- 12.10.14 09:39 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=