eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !) › Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
    Date: Mon, 6 Oct 2014 18:01:59 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <m0uedk$pts$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
    <5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-180-173.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1412611316 26556 178.36.180.173 (6 Oct 2014 16:01:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Oct 2014 16:01:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546210
    [ ukryj nagłówki ]





    "Trybun" wrote in message
    news:5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl...

    >>> W takim razie lepiej było napisać 80-120 na dowolnym biegu/biegach :)
    >> Dokładnie tak. Ten z mocnym autkiem będzie się rozpędzał na V-tce a
    >> ten w słabym na III-ce. I czas rozpędzania wyjdzie bardzo podobny.
    >>
    >> Ewentualnie ten słabszy może spali trochę więcej paliwa (taki
    >> paradoks).

    > Dokładnie odwrotnie - jedziesz na piątce 80-120 i chcesz wyprzedzać, i co
    > masz robić? Redukować biegi gdy bardzo często podczas takiego manewru
    > liczy się każda sekunda?,

    Zdecydowanie redukcja - w moim aucie na piątce przy 80 mam jakieś
    1500obr/min i samochód się przy tym słabo zbiera (benzyna). Oczywiście
    najlepiej zredukować przed wyprzedzaniem, ale w sytuacji awaryjnej szybka
    redukcja do trzeciego biegu i gaz do dechy zdecydowanie da lepsze wyniki niż
    próba rozpędzenia się na piątce.

    --
    Axel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: