    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dalej o OO, jezykach itede
    Date: Sun, 17 Apr 2011 19:27:26 +0100

    On Sun, 17 Apr 2011 16:29:24 +0200, "fir"
    > slowem, nie uwazasz ze naleza mi sie przeprosiny
    > i re kom pen sata?

    To było do mnie? Bo odpowiadasz na swój własny posting. Na wypadek,
    gdyby jednak do mnie, to po pierwsze powinieneś mi być wdzięczny,
    tylko jak zwykle Jesteś zbyt głupi, żeby to zrozumieć. Po drugie
    robię tutaj wyjątek, jako kolejną przysługę wobec ciebie, żebyś miał
    jasność sytuacji; jakbyś się znowu zastanawiał kiedyś, dlaczego nie
    odpowiadam na jakieś twoje zaczepki, to może zrozumiesz przynajmniej
    tyle: nie rozmawiam z tobą.