eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDakar › Re: Dakar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Dakar
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <9...@4...net> <jem4na$ov4$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <jen83s$p04$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    Date: Sat, 14 Jan 2012 00:07:41 +0100
    Message-ID: <v9637r5x5k13.1gy323fhyomf5$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.55.201
    X-Trace: 1326496065 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1271 83.11.55.201:15207
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426503
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Jan 2012 22:37:16 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:


    > Konkretnie był to cherokee 4l, więc wspoma mechaniczna, a bez świateł na
    > Ukrainie wolno jeździć. Padało ładowanie, acu doszedł na ~12.5V (mam volomierz
    > w metromiarce) i tak nim jechałem aż do 10V - powoli gasząc co się dało,
    > na koniec skrzynia przestała zmieniać biegi, a silnik jeszcze ciut pochodził i
    > koniec. Zrobiliśmy jednak ponad 100km.

    W sumie niewiele.

    Corolla bez świateł brała około 10A przy 2000-2500rpm.
    8A na wolnych obrotach.

    Przy naładowanym akumulatorze 45Ah, powinna przejechać ponad 4h.
    Nie było tam żadnych dodatkowych urządzeń - tylko ECU, układ paliwowy i
    zapłonowy.

    Chociaż 4L, to pewnie V8, dużo cewek, dużo wtryskiwaczy, mocna pompa paliwa
    i tego prądu szło pewnie sporo więcej.

    Tak jeszcze warto pamiętać że sporo prądu bierze nawiew - trzeba wyłączyć i
    uchylić szybę. Zmniejszanie prędkości jakiś wielkich oszczędności nie
    przynosi (bo zazwyczaj sterowanie jest oporowe) i na 1 biegu dmuchawa brała
    chyba połowę prądu co dmuchając maksymalnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: