  • Data: 2012-01-12 16:16:17
    Temat: Re: Dakar
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-12 09:23, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Pończochę na wielorowek? BTW na baterii można sporo ujechać, osobiście testowałem
    > na 100km bez świateł zużywałem 1V z acu, do 10V auto jechało (od 13V acu) - główny
    > zjadacz prądu to pompa paliwa i iskra.

    tylko, ze tam nie ma kompromisow - i Ty sobie mogles byc moze na to
    pozwolic, natomiast Nasser Al-Attieah (bo o niego tu chodzi) juz pewnie
    nie, bo jego Hummer nie przejechalby wiecej niz pare kilometrow (albo i
    mniej).

    A tak by the way - to ten gosciu jest obecnie (od tego roku) trzecim
    fabrycznym kierowca citroena (rajdy wrc) i niedawno zapowiedzial , ze
    jego marzeniem jest odbudowa fabrycznego zespolu citroena na rajd Dakar
    na nastepne lata.

    --
    pozdr
    Adam (AL)