-
Data: 2012-07-11 18:01:13
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: pwz <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-07-10 08:42, Maciek pisze:
>
> Czy ktos z grupowiczow jezdzi lub jezdzil Dacia Logan MCV i moze podzielic
> sie wlasnymi wrazeniami z uzytkowania? Interesuje mnie glownie kwestia
> silnikow (bo do mocarzy raczej nie naleza), zawieszenia i ogolnej
> niezawodnosci.
Mam DLMCV - benzyna, 1.6 (105 koni), 5-miejscowa. Wersja Laureate, więc
z klimą (która mi właśnie ratuje życie). W październiku będzie miała 3
lata. Niewielki przebieg, bo raptem 25 tys. km, ale pierwsze wrażenia
już są. W zeszłym roku ponad 4 tys. km podczas zagranicznych wakacji -
góry, morze, autostrada (spokojnie 130-140 km/h z boxem i kufrem
załadowanym po brzegi), 4 osoby, box na dachu bezproblemowo.
Dotychczasowe usterki:
1. pęknięty przewód doprowadzający płyn do spryskiwaczy do tylnej szyby
- wymieniona całą wiązka (w ramach gwarancji),
2. odklejona uszczelka pod przednią szybą - j.w..,
3. wymiana żarówki od przedniej lampy - samodzielnie :-P (chociaż w
sumie nie ma co żartować, bo w niektórych modelach aut zdaje się, że to
skomplikowana operacja; tutaj po prostu wymieniasz żarówkę i jedziesz
dalej),
4. złapana guma - bezproblemowa wymiana (piszę o tym, bo zapasowe koło
jest pod samochodem, w koszu, ale jeżeli ktoś nie boi się uklęknąć przed
samochodem, to nie ma dużego problemu z wyjęciem/włożeniem koła),
5 złamany klucz od kół - wymiana na nowy w ramach gwarancji (ale wożę
zapasowy, bo boję się, że i ten ukręcę, jakieś to takie delikatne).
Minusy: spala paliwo. W mieście około 10 l, na trasie, przy ekonomicznej
jeździe udało mi się schodzić do 7 l (ale standard to ok. 8 l). Poza tym
skurwysyny kradną na potęgę emblematy z maski oraz kołpaki (bo emblemat
jest niestety tylko na wcisk, a kołpaki nie na śruby).
Plusy: za pierwszy przegląd zapłaciłem 90 zł; za drugi ok. 350 zł (z
olejem i materiałami). Kufer DUŻY - wiozłem w nim standardową wersalkę
(po złożeniu tylnej kanapy - dzielona 1:2); spora ładowność, dzięki
czemu i zawieszenie ładnie trzyma, wysokie i dosyć twardawe, bez
"bujania" np. na progach zwalniających.
Po prostu auto do jeżdżenia, bez luksusów, ale też jadę w trasę będąc
pewnym, że mnie niczym nie zaskoczy. No i nie przyciąga oka, więc nie
strach wjeżdżać w ciemne zaułki ;-)
I tyle.
pwz
Następne wpisy z tego wątku
- 11.07.12 18:06 pwz
- 11.07.12 21:17 Maciek
- 11.07.12 21:19 Artur Maśląg
- 11.07.12 21:47 Grejon
- 11.07.12 22:04 Laisar
- 11.07.12 22:39 J.F
- 12.07.12 09:10 Marek
- 13.07.12 12:25 Maciek
- 13.07.12 13:34 pwz
- 13.07.12 14:18 Maciek
- 13.07.12 14:30 pwz
- 13.07.12 14:28 Laisar
- 13.07.12 18:42 BAREK
- 14.07.12 10:30 Laisar
- 14.07.12 12:33 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=