  • Data: 2012-07-13 18:42:14
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-10 08:42, Maciek pisze:

    > Czy ktos z grupowiczow jezdzi lub jezdzil Dacia Logan MCV i moze podzielic
    > sie wlasnymi wrazeniami z uzytkowania? Interesuje mnie glownie kwestia
    > silnikow (bo do mocarzy raczej nie naleza), zawieszenia i ogolnej
    > niezawodnosci.

    Podepnę się pod temat;
    Czy taki MCV 7-osobowy do jazdy;
    -zawsze z siedmioma osobami na pokładzie bez większego bagażu,
    -codziennie w sumie jakieś 150-160km dojazd do pracy i powrót z dieslem
    to dobry pomysł?
    -drogi wojewódzkie i powiatowe tak mniej więcej 70:30 %
    -diesel, czy benzyna/gaz

    Może ktoś ma jakiś arkusz do przekalkulowania kosztów utrzymania i
    zakupu/leasingu czegoś takiego?

    Bartek